رفتن به محتوای اصلی

مشارکت شهرداری قم در برگزاری یادواره شهیدان زین‌الدین و 6090 شهید استان

مشارکت شهرداری قم در برگزاری یادواره شهیدان زین‌الدین و 6090 شهید استان
مدیرکل ارتباطات و امور بین‎‌الملل شهرداری قم گفت: به دنبال برگزاری یادواره شهیدان زین‌الدین و بیش از 6090 شهید استان، شهرداری قم در حوزه‌های مختلفی در این یادواره مشارکت دارد.

به گزارش شهرنیوز، مهدی کلانتر زاده در جلسه هماهنگی کمیته فرهنگی تبلیغی یادواره شهیدان زین‌الدین و بیش از 6090 شهید استان با اشاره به برگزاری این یادواره اظهار داشت: شهرداری قم در برگزاری یادواره شهیدان زین‌الدین و بیش از 6090 شهید استان مشارکت ویژه‌ای دارد.

وی با بیان اینکه مسئولیت کمیته تبلیغی یادواره شهدای استان بر عهده اداره کل ارتباطات و کمیته فرهنگی بر عهده سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم است، افزود: مجموعه شهرداری در فضاسازی شهری، اطلاع‌رسانی، هماهنگی حمل‌ونقل عمومی در راستای تسهیل در رفت‌وآمد شهروندان، همکاری در چاپ و نشر اقلام فرهنگی، حوزه خدمات شهری، تأمین برخی تجهیزات و امکانات و فضاسازی‌های فرهنگی اجتماعی در یادواره حضوری فعال خواهد داشت.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‎الملل شهرداری قم با اشاره به فضاسازی‌های شهری در جهت برگزاری یادواره شهدای استان قم تصریح کرد: تمهیدات لازم به‌منظور تبلیغات محیطی انجام شده و اطلاع‌رسانی در عرشه‌های پل، پرتابل‌ها و3 نمایشگر شهری اجرایی می‌شود.

وی ادامه داد: در راستای تسهیل رفت‌وبرگشت شهروندان به یادواره در چندین نقطه شهر تعدادی ناوگان اتوبوس‌رانی تدارک دیده خواهد شد که آماده خدمت‌رسانی به شهروندان است.

انتهای پیام/103


https://www.qom.ir/MQPip