رفتن به محتوای اصلی
۱۵ فروردین, ۱۴۰۳ / ۰۹:۴۶
مدیر منطقه شش قم:

مسیر دسترسی خیابان امام‌زاده ابراهیم(ع) و بلوار کشاورز شمالی قم تعریض شد

مسیر دسترسی خیابان امام‌زاده ابراهیم(ع) و بلوار کشاورز شمالی قم تعریض شد
مدیر منطقه شش شهرداری قم از تعریض مسیر دسترسی خیابان امام‌زاده ابراهیم(ع) و بلوار کشاورز شمالی با اعتباری بالغ‌بر 85 میلیارد ریال خبر داد .

به گزارش واحد خبر منطقه شش شهرداری قم، احمد ترکمن با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به حجم ترافیک این محدوده، نزدیکی ایستگاه مترو و مشکلات عدیده شهروندان در مسائل ترافیکی، اقدام به اجرای این طرح صورت گرفت.

وی با بیان اینکه برای اجرای این طرح بیش از 155 متر عرصه و 140 متر اعیان در دو ملک، تملک شد، خاطرنشان کرد: این تملکات بیش از 85 میلیارد ریال هزینه داشته است.

مدیر منطقه شش شهرداری قم افزود: اهمیت اجرای این طرح با بهره‌برداری از ایستگاه‌های مترو در آینده‌ای نه‌چندان دور بیشتر به چشم می‌آید و از اهداف اجرای آن می‌توان به  کاهش بار ترافیکی محدوده، کاهش تصادفات، ایمنی هر چه بیشتر عابرین پیاده، بهبود سیما و منظر شهری  و ... اشاره کرد.

وی با تأکید بر اینکه املاک واقع‌شده در این طرح به‌صورت ورثه‌ای بوده، که روند قانونی تملک را بسیار طولانی  و فرسایشی می‌کرد، ابراز کرد: با تلاش بی‌وقفه  همکاران خدوم در واحد املاک، شهرسازی و خدمات شهری منطقه، سعی شد در کوتاه‌ترین زمان ممکن این روند به اتمام رسیده و هم‌اکنون شاهد بازگشایی مسیر هستیم.

ترکمن در خاتمه تصریح کرد: آبادانی، توسعه و پیشرفت هر شهر در گرو تعامل و همکاری شهروندان با شهرداری است و خوشبختانه این امر در منطقه شش محسوس بوده و امیدواریم با همین روند در سال جدید بتوانیم پروژه‌های عمرانی و خدماتی بسیاری را به بهره‌برداری رسانده و در اختیار شهروندان محترم قرار دهیم.

انتهای پیام/103


https://www.qom.ir/RQPRo