رفتن به محتوای اصلی

لزوم رعایت نکات ایمنی برای کاهش حوادث چهارشنبه‌سوری/واگذاری دستگاه‌های خاموش‌کننده به نهادها برای حوادث احتمالی در قم

لزوم رعایت نکات ایمنی برای کاهش حوادث چهارشنبه‌سوری در قم/واگذاری دستگاه‌های خاموش‌کننده به نهادها برای حوادث احتمالی
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم گفت: تمام نیروهای سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی، ۲۵ ایستگاه آتش‌نشانی و تمام خودروها با هدف پیشگیری و رفع حوادث احتمالی چهارشنبه‌سوری در آماده‌باش قرار دارند.

به گزارش شهرنیوز، علی زندیه با اشاره به فرارسیدن چهارشنبه آخر سال اظهار کرد: سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی علاوه بر اطفای حریق و خدمات ایمنی، عهده‌دار مباحث آموزشی و پیشگیرانه در سطح شهر است.  

وی افزود: آموزش تمام مدارس استان، ادارات، توزیع بروشورهای آموزشی برای نصب در مدارس ازجمله فعالیت‌هایی است که سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی به‌صورت ویژه برای چهارشنبه‌سوری انجام داده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با اشاره به ایمن نبودن ساختمان‌ها و مراکز پرخطر تصریح کرد: در راستای توجه به اماکن پرخطر، مسئولان مراکز نظامی و انتظامی، درمانی به همراه کارشناسان پیشگیری از حوادث و حریق از این اماکن و مراکز بازدید و دستورالعمل‌های لازم را ارائه کردند.

 زندیه با بیان اینکه توصیه‌های ایمنی به شهروندان در فضای مجازی اطلاع‌رسانی شده است، عنوان کرد: توصیه‌های ایمنی به شهروندان به‌صورت فایل‌های خبری، تصویری، فیلم، کلیپ در فضای مجازی، کانال و وبگاه سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی انجام شده است.

 وی از آماده‌باش بودن تمام نیروها و ایستگاه‌های سازمان خبر داد و گفت: تمام نیروهای سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی، ۲۵ ایستگاه آتش‌نشانی و همه خودروها با هدف پیشگیری و رفع حوادث احتمالی چهارشنبه‌سوری در آماده‌باش قرار دارند.  

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم افزود: در راستای مشارکت با سازمان‌های دیگر، خاموش‌کننده‌های دستی و اطفای حریق AFT در اختیار بسیج و نیروی انتظامی قرار گرفته است.

 به گزارش ایمنا، خاموش‌کننده AFT نوع جدیدی از خاموش‌کننده آتش است که از فناوری مه‌آب برای خاموش کردن آتش استفاده می‌کند.

انتهای پیام/103


https://www.qom.ir/KyPE4