رفتن به محتوای اصلی
۲۰ تیر, ۱۴۰۲ / ۰۹:۳۲
مدیرکل بازرسی قم:

لزوم تعیین تکلیف خانه‌های تاریخی رهاشده در پروژه بسط شرقی حرم/از پروژه‌های عمرانی شهری قم کاملاً حمایت می‌کنیم

لزوم تعیین تکلیف خانه‌های تاریخی رهاشده در پروژه بسط شرقی حرم/از پروژه‌های عمرانی شهری قم کاملاً حمایت می‌کنیم
مدیرکل بازرسی استان قم، وجود 2 خانه تاریخی در مسیر اجرای پروژه بسط شرقی حرم مطهر را مورد توجه قرار داد و گفت: تعیین تکلیف این منازل با توجه به‌احتمال ریزش و ایجاد مشکلات در روند پروژه باید به‌سرعت انجام شود.

به گزارش شهرنیوز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمود طالبی در بازدید از پروژه‌های عمرانی شهر قم، یکی از نیازهای شهر را تأمین پارکینگ دانست و اظهار داشت: امیدواریم با احداث پروژه بسط شرقی حرم مطهر شاهد کاهش مشکلات پارکینگ در هسته مرکزی شهر قم باشیم.

وی وجود 2 خانه تاریخی در مسیر اجرای پروژه بسط شرقی حرم مطهر را مورد توجه قرار داد و ابراز کرد: تعیین تکلیف این منازل با توجه به‌احتمال ریزش و ایجاد مشکلات در روند پروژه، نیازمند برگزاری جلسات مشترکی با میراث فرهنگی است و باید این موضوع به‌سرعت انجام شود.

مدیرکل سازمان بازرسی استان قم ادامه داد: این خانه‌های تاریخی و برخی خانه‌های رهاشده و قدیمی در مجاورت این پروژه در شرایط مناسبی قرار ندارند و هرلحظه امکان وقوع حادثه‌ای وجود دارد که باید تعیین تکلیف آن‌ها در اولویت قرار گیرد.

وی با تأکید بر اینکه حامی پروژه عمرانی شهری هستیم، مطرح کرد: 100 درصد از این پروژه‌ها حمایت می‌کنیم و در این مسیر هرگونه کمکی که بتواند در ایجاد توسعه شهر نقش داشته باشد با بررسی راهکارها، ضوابط و حتی پیدا کردن مسیرهای مختلف دریغ نمی‌شود.

طالبی عدم وجود شکایت از اجرای پروژه فاز 5 عماریاسر را دلیلی بر عملکرد مناسب مجری برشمرد.

انتهای پیام/104


https://www.qom.ir/lUNp