رفتن به محتوای اصلی
۱۵ مرداد, ۱۴۰۲ / ۰۹:۰۱

لزوم به‌روزرسانی شاخص‌های فرهنگی سند چشم‌انداز 20 ساله شهرداری قم

لزوم به‌روزرسانی شاخص‌های فرهنگی سند چشم‌انداز 20 ساله شهرداری قم
سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم از تأکید شهردار قم بر لزوم بازنگری بخش فرهنگی سند چشم‌انداز خبر داد و گفت: برای داشتن برنامه مشخص و ارائه گزارش شفاف نیاز به بازنگری در شاخص‌های فرهنگی سند و چشم‌انداز 20 ساله شهرداری داریم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمد طباطبایی نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، با اشاره به اهمیت اجرای برنامه‌های فرهنگی بر اساس چشم‌انداز سند 20 ساله اظهار داشت: تمام برنامه‌های فرهنگی بر اساس سند چشم‌انداز 20 ساله تدوین می‌شود و باید با این سند همخوانی داشته باشد.

وی نحوه نگارش برنامه‌های فرهنگی در سند بالادستی و چشم‌انداز 20 ساله را موردبررسی قرارداد و افزود: متأسفانه در تدوین برنامه‌های فرهنگی شاخص مشخص و قابل‌اندازه‌گیری وجود ندارد.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم تصریح کرد: برای داشتن برنامه مشخص و ارائه گزارش شفاف نیاز به بازنگری در شاخص‌های فرهنگی سند و چشم‌انداز 20 ساله شهرداری داریم.

وی از تأکید شهرداری قم بر لزوم بازنگری بخش فرهنگی سند چشم‌انداز خبر داد و گفت: بازنگری بخش فرهنگ  موردتوجه و تأکید شهردار قم نیز هست تا بتوانیم بر اساس شاخص مشخص میزان پیشرفت کارهای فرهنگی سنجیده شود.

انتهای پیام/103


https://www.qom.ir/9ENq