رفتن به محتوای اصلی
۲۳ خرداد, ۱۴۰۲ / ۰۹:۳۵

لزوم استفاده شهرداری از ماده ۹ در اجرای طرح‌های بازآفرینی شهری منطقه۵ قم

لزوم استفاده شهرداری از ماده ۹ در اجرای طرح‌های بازآفرینی شهری منطقه۵ قم
مدیر منطقه پنج شهرداری قم با تأکید بر لزوم استفاده شهرداری از ماده ۹ در اجرای طرح‌های بازآفرینی شهری در این منطقه گفت: با وجود تمایل شهرداری به پرداخت نقدی هنوز توافقی انجام‌نشده و عده‌ای اجازه انجام این توافق را نمی‌دهند.

به گزارش شهرنیوز، زین‌العابدین قراچورلوی در نودمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم که در ساختمان شهید باکری برگزار شد، به مشکلات اجرای طرح‌های بازآفرینی در این منطقه اشاره کرد و اظهار داشت: متأسفانه مردم به این باور نرسیده‌اند که قرار است در این منطقه طرح عمرانی اجرا شود و با وجود ارسال دعوت‌نامه و نصب بنر به انسجام لازم نرسیده‌اند.

وی با گلایه از کارشکنی بعضی از افراد در روند اجرای توافق با مردم تصریح کرد: با وجود تمایل شهرداری به پرداخت نقدی هنوز توافقی انجام‌نشده و عده‌ای اجازه انجام این توافق را نمی‌دهند که ما می‌توانیم با ماده ۹ مردم را به این باور برسانیم که این طرح باید اجرا شود.

مدیر منطقه پنج شهرداری قم تأکید کرد: قبل از استفاده از ماده ۹ تمام مراحل قانونی توافق با مردم طی خواهد شد و البته کارکرد دوم این ماده تشکیل کمیته صدور سند برای اراضی بدون سند بوده که بسیاری از مشکلات مردم این منطقه را رفع خواهد کرد.

وی در پایان یادآور شد: در قیمت‌گذاری عدالت و نفع مردم در نظر گرفته‌شده و هر قیمتی که شورای شهر مدنظر داشته باشد اعمال خواهد شد.

انتهای پیام/ن


https://www.qom.ir/gqNG