رفتن به محتوای اصلی
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری قم:

قیمت بیش از 400 میلیارد ریالی یک دستگاه خودروی سنگین آتش‌نشانی/۱۰۰۰ آتش‌نشان داوطلب در قم آموزش دیدند

قیمت بیش از 400 میلیارد ریالی یک دستگاه خودروی سنگین آتش‌نشانی/۱۰۰۰ آتش‌نشان داوطلب در قم آموزش دیدند
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم گفت: آموزش‌های آتش‌نشانی به هزار آتش‌نشان داوطلب ارائه شده است و حدود ۱۰۰ نفر همکاری مستمری با این سازمان دارند.

علی زندیه در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، اظهار کرد: در حال حاضر هزینه تجهیز سازمان آتش‌نشانی و اطفای حریق در شهر بسیار افزایش یافته که این موضوع لزوم اقدامات پیشگیرانه را تقویت می‌کند.

 وی با اشاره به فعالیت سه نوع خودروی سنگین، نیمه سنگین و سبک در آتش‌نشانی گفت: قیمت خودروی سنگین بیش از ۴۰ میلیارد تومان، نیمه سنگین بین ۲۰ تا ۲۵ میلیارد تومان و سبک ۱۰ میلیارد تومان است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم خاطرنشان کرد: امسال حمایت دولتی و استانی از سازمان آتش‌نشانی انجام نشد و همه هزینه‌ها از سوی شهرداری و سازمان آتش‌نشانی تأمین شده است.

وی با بیان اهمیت نقش آموزش در پیشگیری از گسترده شدن حوادث و حریق‌های شهری و کاهش هزینه‌های ایمنی شهر تصریح کرد: دوره عمومی و تخصصی آموزشی همه ساله برای شهروندان برگزار می‌شود و افراد بسیاری پس از تمدید دوره، متقاضی همکاری با آتش‌نشانی هستند که در موارد مختلف مورد همکاری قرار می‌گیرند.

 زندیه یادآور شد: آموزش‌های آتش‌نشانی به هزار آتش نشان داوطلب ارائه شده است که حدود ۱۰۰ نفر همکاری لازم را با این سازمان دارند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم افزود: دوره آموزشی آتش نشانان داوطلب ۱۰ روزه است و بعد از آن گذراندن دوره، مدرک به این شهروندان ارائه می‌شود.

انتهای پیام/104


https://www.qom.ir/tcPPC