رفتن به محتوای اصلی

قم معدن مسائل فرهنگی است

قم معدن مسائل فرهنگی است
مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری ارومیه گفت: قم معدن فرهنگی است و هر استانی بتواند از این معدن استفاده کند، سود کرده است.
مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری ارومیه گفت: قم معدن فرهنگی است و هر استانی بتواند از این معدن استفاده کند، سود کرده و برگزاری نشست های سازمان های فرهنگی شهرداری های کشور به منظور بهره گیری از این معدن عظیم است.

به گزارش شهرنیوز به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قم، محمد نقی پور در حاشیه برگزاری دومین نشست مدیران عامل سازمان های فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کشور در قم در گفتگو با خبرنگاران گفت: فرهنگ ما اسلامی و ناب محمدی است و هر چه از این موضوع دور شویم، مشکلات برای ما به بار می آورد.

وی افزود: قم معدن فرهنگی است و هر استانی بتواند از این معدن استفاده کند، سود کرده و برگزاری نشست های سازمان های فرهنگی شهرداری های کشور به منظور بهره گیری از این معدن عظیم است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری ارومیه بیان داشت: قم می تواند با ناهنجاری های فرهنگی مقابله کند و ما باید بتوانیم از ظرفیت های قم استفاده کنیم. نقی پور گفت: هر میزان این نشست ها و تبادل اطلاعات بیشتر باشد موجب انتقال تجربیات و بارش افکار می شود و این هم فکری ها می تواند الگوگیری مناسب باشد.

وی به نقش مساجد اشاره کرد و گفت: سازمان های فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری ها باید به سراغ مساجد بروند و نقش مردمی بودن را با بهره گیری از مساجد ایفا کنند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری ارومیه با اشاره به تجربه موفق شهرداری ارومیه در حوزه مسائل فرهنگی گفت: یکی از اقدامات صورت گرفته اجرای طرح سهیم بود که در راستای سلامت مناطق کم برخوردار با کمک و همکاری دانشگاه علوم پزشکی انجام که منجر می شود خدمات درمانی به صورت رایگان برای مردم این مناطق اجرایی شود.


منبع مطلب: روابط‌عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم
https://www.qom.ir/DZPAH