رفتن به محتوای اصلی
۷ خرداد, ۱۴۰۲ / ۰۹:۲۳
معاون شهردار قم:

قم امروز حرف‌های زیادی برای گفتن در حوزه مدیریت شهری دارد/روابط عمومی‌ها تبیین‌کننده خدمت‌رسانی است

قم امروز حرف‌های زیادی برای گفتن در حوزه مدیریت شهری دارد/روابط عمومی تبیین‌کننده خدمت‌رسانی است
معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری قم با تأکید بر اینکه با حمایت‌های شهردار و شورای اسلامی شهر، کلان‌شهر قم امروز در حوزه‌های مختلف سرآمد است، گفت: قم امروز حرف‌های زیادی در حوزه مدیریت پسماند، فضای سبز، ایمنی، عمرانی، ترافیکی و... برای گفتن دارد.

به گزارش شهرنیوز، مهدی اصفهانیان مقدم در نخستین گردهمایی و هم‌اندیشی مسئولین ارتباطات و امور فرهنگی سازمان‌ها و مناطق شهرداری قم که در سالن جلسات شهرداری برگزار شد، با گرامیداشت 27 اردیبهشت‌ماه روز ارتباطات و روابط عمومی اظهار داشت: امروز روابط عمومی هنر، علم و اخلاق است و نقش مهمی در ارتقای سطح مدیریتی در لایه‌های مختلف دارد.

وی با بیان اینکه از فرصت اخلاق‌مداری می‌توانیم برای ارتباط بین مردم و مسئولان استفاده کنیم، ابراز کرد: صرفاً نباید انعکاس‌دهنده سیاست‌ها باشیم و باید تبیین تصمیمات در راستای خدمات‌رسانی داشته باشیم.

معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری قم ادامه داد: تکمیل فرآیند خدمات‌رسانی نیاز به همکاری و همراهی و انعکاس به‌موقع، سریع و صحیح به مردم در راستای امیدآفرینی و نشاط دارد.

وی با تأکید بر اینکه با حمایت‌های شهردار و شورای اسلامی شهر، کلان‌شهر قم امروز در حوزه‌های مختلف سرآمد است، مطرح کرد: قم امروز حرف‌های زیادی در حوزه مدیریت پسماند، فضای سبز، ایمنی، عمرانی، ترافیکی و... برای گفتن دارد.

اصفهانیان مقدم با اشاره به اینکه انعکاس خوب، ایجاد نشاط و امیدآفرینی می‌کند، یادآور شد: این اقدام منجر به پاسخگویی به مطالبات مردم و نشان‌دهنده توسعه‌یافتگی در خدمتگذاری به مردم است.

انتهای پیام/


https://www.qom.ir/uMNC