رفتن به محتوای اصلی
معاون شهردار قم:

فعالیت امروز روابط عمومی شهرداری قم علمی است/حجم فعالیت‌های شهرداری نیاز به اغراق ندارد

فعالیت امروز روابط عمومی شهرداری قم علمی است/حجم فعالیت‌های شهرداری نیاز به اغراق ندارد
معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم با تأکید بر اینکه اداره کل ارتباطات شهرداری امروز قابل‌مقایسه با گذشته نیست، گفت: این اداره کل امروز از لحاظ عده‌ای، علمی، سواد رسانه‌ای، تأثیرگذاری و... بسیار پیشرفت قابل‌توجهی داشته است.

به گزارش شهرنیوز، سید ابوالفضل اسماعیلی در نخستین گردهمایی و هم‌اندیشی مسئولین ارتباطات و امور فرهنگی سازمان‌ها و مناطق شهرداری قم که در سالن جلسات شهرداری برگزار شد،با اشاره به لذت کار در مجموعه‌های مختلف شهرداری اظهار داشت: زمانی که تغییرات بر مبنای افزایش کیفیت زندگی توسط شهرداری صورت می‌گیرد، مجموعه این اقدامات سبب لذت فعالیت در شهرداری است.

وی با بیان اینکه ارزیابی عملکرد معاونت‌ها، مناطق و سازمان‌ها در کنترل پروژه به‌صورت ماهانه برگزار می‌شود، ابراز کرد: زمانی که درآمدهای شهرداری از شهروندان تأمین می‌شود، باید حساسیت‌ها نیز در راستای هزینه کرد و پیشبرد برنامه‌ها بیشتر باشد.

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم ادامه داد: این ارزیابی‌ها در راستای احصای مشکلات و عدم چرایی‌ها در راستای پیشرفت‌های مالی و زمانی پروژه‌ها انجام می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم امروز قابل‌مقایسه با دهه گذشته و حتی چند سال گذشته نیست، عنوان کرد: این اداره کل امروز از لحاظ عده‌ای، علمی، سواد رسانه‌ای، تأثیرگذاری و... بسیار پیشرفت قابل‌توجهی داشته است.

اسماعیلی اضافه کرد: شهرداری قم امروز با همت بخش‌های مختلف، علیرغم فاصله اندک تا رسیدن به شهرداری مطلوب، توانسته جایگاه مناسبی در کشور داشته باشد و خدمات شهرداری برای مردم کاملاً قابل‌لمس است.

وی با اشاره به اینکه بیان فعالیت‌ها و خدمات توسط روابط عمومی سبب امیدآفرینی می‌شود، یادآور شد: فعالیت‌های شهرداری نیاز به اغراق ندارد و این حجم بالای فعالیت خود گویای فعالیت‌های شبانه‌روزی بخش‌های مختلف شهرداری است.

انتهای پیام/


https://www.qom.ir/u8Nq