رفتن به محتوای اصلی
۹ اسفند, ۱۴۰۲ / ۰۹:۵۰
مدیر منطقه شش قم:

فعالیت 450 نفر در منطقه 6 قم همزمان با بارش سنگین برف/توزیع 4000 کیسه‌شن و نمک در بین شهروندان منطقه

فعالیت 450 نفر در منطقه 6 قم همزمان با بارش سنگین برف/توزیع 4000 کیسه‌شن و نمک در بین شهروندان منطقه
مدیر منطقه شش شهرداری قم گفت: 450 نفر از نیروهای خدماتی، فضای سبز، موتوری و ستادی به‌منظور پاک‌سازی، نمک‌پاشی و بازگشایی معابر در دو روز گذشته مشغول به فعالیت در سطح منطقه به‌صورت شیفت بندی بودند.

احمد ترکمن در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، با اشاره به اقدامات منطقه شش همزمان با بارش نزولات آسمانی اظهار داشت: ستاد منطقه در ایام برگزاری جشن‌های نیمه شعبان با حضور در پیرامون مسجد مقدس جمکران تا انتهای روز یکشنبه مشغول به خدمات‌رسانی بود که بلافاصله بعد از آغاز سنگین برف، برنامه‌ریزی‌ها در سطح منطقه برای رفع مشکلات ناشی از برف انجام شد.

وی با بیان اینکه عوامل خدماتی و ستادی از همان ساعات ابتدایی بارش برف در آماده‌باش بودند، ابراز کرد: 450 نفر از نیروهای خدماتی، فضای سبز، موتوری و ستادی به‌منظور پاک‌سازی، نمک‌پاشی و بازگشایی معابر در دو روز گذشته مشغول به فعالیت به‌صورت شیفت بندی بودند.

 مدیر منطقه شش شهرداری قم با تأکید بر اینکه 300 تن شن و نمک در 22 کیلومتر سطح معابر منطقه نمک‌پاشی شد، مطرح کرد: تجهیزات و امکانات موتوری لودر، بیل بکهو، دو دستگاه بابکت و 4 دستگاه کامیون نیز در این عملیات‌ها مشارکت داشتند.

وی با تقدیر از همکاری شهروندان در همراهی شهرداری در نمک‌پاشی سطح معابر و کوچه‌ها ،اضافه کرد: 4 هزار کیسه‌شن و نمک در این راستا در بین شهروندان توزیع شد.

انتهای پیام/103


https://www.qom.ir/KCP92