رفتن به محتوای اصلی

فضاسازی ویژه شهر قم برای راهپیمایی 22 بهمن

فضاسازی ویژه شهر قم برای راهپیمایی 22 بهمن
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم از فضاسازی ویژه مسیر راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در شهر قم خبر داد.

به گزارش شهرنیوز، مهدی کلانترزاده با اشاره به برنامه‌های مختلف شهرداری قم در ایام چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: از ابتدای دهه فجر جشن‌های مردمی "قم، قیام و اقامه" هر شب در یکی از مناطق هشتگانه شهر قم به اجرا رسیده است و تا پایان دهه فجر نیز ادامه دارد.

وی برگزاری تورهای گردشگری "روایت پیشرفت" از برخی پروژه‌های بزرگ و اثرگذار شهری را از دیگر اقدامات شهرداری قم در ایام دهه فجر دانست و تصریح کرد: این تورهای گردشگری در راستای جهاد تبیین خدمات خادمین مردم در شهرداری قم و اطلاع اقشار مختلف شهروندان از پروژه‌ها، برنامه‌ها و اقدامات شهرداری قم به اجرا می‌رسد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم همچنین از تدارک ویژه شهرداری قم برای راهپیمایی روز 22 بهمن و جشن بزرگ ملی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: شهرداری قم خود را مکلف می‌داند تا با تمام توان در برگزاری هر چه باشکوه‌تر این جشن بزرگ ملی و ایجاد تسهیلات برای حضور و مشارکت بیشتر اقشار شهروندان در راهپیمایی این روز تلاش کند.

کلانترزاده فضاسازی محیطی در مسیرهای برگزاری راهپیمایی و تجمع را از اقدامات شاخص شهرداری قم عنوان کرد و ادامه داد: در مسیرهایی نظیر خیابان شهدا، میدان جانبازان، میدان فلسطین، پیاده‌راه آیت‌الله مرعشی نجفی(ره)، خیابان و پیاده‌راه انقلاب، خیابان 19 دی، خیابان طالقانی، خیابان امیرکبیر و ... فضاسازی مناسب با اکران تبلیغات شهری و نصب پرچم و ریسه انجام خواهد پذیرفت.

وی برپایی ایستگاه‌های فرهنگی با محوریت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم را از دیگر اقدامات شهرداری قم 22 بهمن دانست و افزود: در این ایستگاه‌ها علاوه بر برگزاری سرودها و نمایش‌های مرتبط با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، توزیع اقلام تبلیغی، برنامه‌های فرهنگی برای اقشار شهروندان ازجمله کودکان و نوجوانان ارائه خواهد شد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم همچنین از فضاسازی و ایجاد جایگاه سخنرانی پایانی مراسم توسط شهرداری قم خبر داد و افزود: شهرداری قم در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود و در حد توان همکاری مناسبی را با شورای هماهنگی تبلیغات استان و دیگر دستگاه‌ها برای برگزاری باشکوه راهپیمایی 22 بهمن در دستور کار داشته است.

کلانترزاده همچنین ایجاد تسهیلات لازم به‌منظور حضور و مشارکت بیشتر مردم را از دیگر نکاتی دانست که با دستور شهردار قم مورد تأکید قرارگرفته است و گفت: به همین منظور ارائه خدمات ناوگان اتوبوس‌رانی شهر قم برای حضور شهروندان به مراکز تجمع و راهپیمایی در روز 22 بهمن ازجمله حرم مطهر و مصلا قدس و همچنین بازگشت آنان به مبادی اولیه به‌صورت رایگان انجام خواهد شد.

انتهای پیام/104


https://www.qom.ir/KpPwK