رفتن به محتوای اصلی
در بازدید معاون شهردار از سازمان فناوری اطلاعات عنوان شد:

ضرورت به‌کارگیری سیستم‌های اطلاعاتی و فناوری‌های نوپدید در مدیریت شهری قم

ضرورت به‌کارگیری سیستم‌های اطلاعاتی و فناوری‌های نوپدید در مدیریت شهری قم
معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی در بازدید از سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم، بر لزوم به‌کارگیری سیستم‌های اطلاعاتی و فناوری‌های نوپدید در مدیریت شهری تأکید کرد.

به گزارش واحد خبر سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم، مجید محمدرضاخانی در بازدید از سازمان فناوری اطلاعات ضمن گفت‌وگو با پرسنل این سازمان در جریان پروژه‌های در دست انجام این سازمان قرار گرفت و اظهار داشت:  امروز شاید دیگر زمان سخن گفتن از اهمیت حوزه فناوری اطلاعات باشد زیرا تمامی ابعاد زندگی فردی و اجتماعی ما به این فناوری گره خورده است.

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم افزود: امروز در تمامی سازمان موضوع بهره‌گیری از فناوری اطلاعات در کنار سایر فناوری‌های نوپدید به‌عنوان یک موضوع راهبردی مورد توجه قرار گرفته است .

به گفته وی، در شهرداری قم نیز با توجه به تأکیدات شهردار ازجمله در حکم ابلاغی ایشان برای دوره جدید معاونت برنامه‌ریزی و با توجه به نگاه‌های موجود در میان اعضای شورای اسلامی شهر در پی آن هستیم ضمن اتخاذ یک رویکرد فعالانه، به‌صورت هوشمندانه از تمامی فناوری‌های نوپدید در جریان فعالیت‌های مدیریت شهری اعم از بهینه‌سازی سیستم‌های شهری تا تسهیل روند خدمات‌رسانی به شهروندان و زائرین گرامی حداکثر بهره‌برداری را داشته باشیم.

محمدرضاخانی با بیان اینکه شهرداری قم در حوزه خدمات شهری هوشمند در میان شهرداری‌ها کشور و سایر دستگاه‌های اجرایی از جایگاه ممتازی برخوردار است، ادامه داد: این وضعیت باید به‌صورت مستمر ارتقاء یابد.

وی در جلسه با علی مؤمن حجازی، مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات ضمن دریافت گزارشی از روند جاری سازمان در خصوص رفع برخی چالش‌های اجرایی این سازمان نیز اهتمام جدی خود را برای پیگیری و حل مسائل اعلام نمودند.

انتهای پیام/104


https://www.qom.ir/tKNH