رفتن به محتوای اصلی
۱ مهر, ۱۴۰۲ / ۰۹:۲۷
در چهارماهه نخست سال جاری:

صدور ۱۰۲ مورد رأی تجمیع توسط کمیسیون‌های ماده 100/افزایش تقسیم‌های غیرمجاز در قم

صدور ۱۰۲ مورد رأی تجمیع توسط کمیسیون‌های ماده 100/افزایش تقسیم‌های غیرمجاز در قم
مدیر امور اجرایی کمیسیون‌های ماده صد شهرداری قم گفت: آمار رأی تجمیع در چهارماهه نخست سال ۱۰۲ مورد بوده و از مواردی است که باید آسیب‌شناسی شود.

عباس گل‌افشان در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، اظهار داشت: در چهار ماه نخست امسال کمیسیون‌های ماده صد شهرداری قم به تفکیک از میان پرونده‌های صادرشده، دو هزار و ۴۸ مورد بدوی، هزار و ۲۳۶ مورد تجدیدنظر و ۶۰ مورد آرای هم‌عرض را صادر کرده‌اند.  

وی افزود: استنکاف از پرداخت جریمه که تبصره دو و سه را در برمی‌گیرد، شامل جرائمی که مالکین در یک بازه زمانی پرداخت نکنند، می‌شود که مجدداً به کمیسیون بازمی‌گردد و کمیسیون مکلف به رأی تخریب است که ۱۵ مورد است.  

مدیر امور اجرایی کمیسیون‌های ماده صد شهرداری قم با اشاره به افزایش تخلف تقسیم غیرمجاز پلاک‌های شهری ابراز کرد: رأی تجمیع در چهارماهه نخست سال ۱۰۲ مورد بوده و از مواردی است که مجموعه شهرسازی به‌ویژه در مناطق دو و شش باید ورود بیشتری بر آن داشته باشد.  

وی گفت: تقسیم غیرمجاز یک تخلف شایع در سال‌های اخیر است که گاهی با تفکیک غیرمجاز نیز همگام شده و آسیب بیشتری ایجاد می‌کند که در این دو موضوع در سال جاری در مجموع ۴۶۳ پرونده در کمیسیون‌های ماده صد مطرح‌شده است.

انتهای پیام/103


https://www.qom.ir/PVNf