رفتن به محتوای اصلی
۲۴ فروردین, ۱۴۰۲ / ۱۴:۲۳
با صدور پیامی؛

شهردار قم شهروندان را به حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد

شهردار قم شهروندان را به حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد
شهردار قم با صدور پیامی، روز قدس را روز ایستادگی در برابر باطل توصیف و از شهروندان برای شرکت در راهپیمایی این روز دعوت کرد.
با یادآوری آیه شریفه" نَصْرٌ مِنَ اللَّهِ وَ فَتْحٌ قَریبٌ" نوید پیروزی تمامی آزادگان جهان؛ به ویژه مبارزان مقاوم فلسطینی را در آینده نزدیک تحقق الهی می‌دانم

به گزارش شهرنیوز، دکتر سید مرتضی سقائیان نژاد با صدور پیامی، شهروندان را به حضور در راهپیمایی دشمن شکن 22 بهمن دعوت کرد. 

متن پیام شهردار قم به این شرح است: 

بسم الله الرحمن الرحیم 
إِنَّا فَتَحنَا لَكَ فَتحا مُّبِينا
آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز آزادگی و پایمردی شناخته می‌شود؛ روزی که بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی آن را به عنوان روز جهانی قدس نامگذاری کرد تا همه مسلمانان و آزادگان جهان نخستین قبله مسلمانان را به یاد آورند و برای آزادی آن از دست دژخیم صهیونیسم حرکتی داشته باشند.
روز قدس روز ایستادگی حق علیه باطل است. روزی که نه تنها مسلمانان بلکه تمام آزادگان جهان فارغ از خط‌کشی‌های سیاسی، مذهبی و مرزی؛ یک صدا علیه ظلم، استبداد و اشغالگری، فریاد مشترک آزادی سر می‌دهند و خواستار پایان یافتن این بی‌عدالتی و تجاوز آشکار به خاک فلسطین هستند.
ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات و نوشیدن شهد شیرین بندگی خالص حضرت معبود، جنایات رژیم غاصب صهیونیستی را محکوم کرده و با یادآوری آیه شریفه" نَصْرٌ مِنَ اللَّهِ وَ فَتْحٌ قَریبٌ" نوید پیروزی تمامی آزادگان جهان؛ به ویژه مبارزان مقاوم فلسطینی را در آینده نزدیک تحقق الهی می‌دانم که با نصرت و پیروزی به حقیقت خواهد پیوست.
شرکت در راهپیمایی روز قدس و تلاش برای برگزاری باشکوه این آئین عقیدتی، وظیفه دینی و انسانی تمام مومنین است و مکمل عبادات ارزشمند ماه مبارک رمضان خواهد بود که ملت عزیز ایران اسلامی همچون همیشه در آن خوش خواهند درخشید و حضوری دشمن‌شکن خواهند داشت؛ ان‌شاءالله.
سید مرتضی سقائیان نژاد- شهردار قم
 


منبع مطلب: شهرنیوز
https://www.qom.ir/rrNh