رفتن به محتوای اصلی
مدیرکل ارتباطات شهرداری قم:

شرکت‌کنندگان رویداد تولید محتوای دیجیتال، جهادگران تبیین هستند

شرکت‌کنندگان رویداد تولید محتوای دیجیتال، جهادگران تبیین هستند
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم گفت: امیدواریم لشکر سایبری رهبر معظم انقلاب در رویداد تولید محتوای دیجیتال گوشه‌ای از قدرت این نظام را به تصویر بکشد و تبدیل به جهادگران عرصه تبیین شوند.

به گزارش شهرنیوز، مهدی کلانتر زاده در حاشیه بازدید از رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج اظهار داشت: یکی از کلیدی‌ترین توصیه‌های مقام معظم رهبری در دیدار با جوانان و نوجوانان قدرت تحلیل، رصد، پیگیری و توان تخصصی بود و برگزاری رویداد تولید محتوای دیجیتال در همین راستا و قابل‌تقدیر است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم اضافه کرد: تمرکز روی قصه جوانان و نوجوانان یکی از برجستگی‌های این رویداد است و تمرکز روی مباحث دیجیتال و فضای مجازی باتوجه‌به اهمیتی که دارد مثبت ارزیابی می‌شود.

وی گفت: زمانی کشورگشایی‌ها با تهدیدات جغرافیایی بود؛ اما امروز فکر و اندیشه حرف اول را می‌زند امروز فضای مجازی است که رقابت و گسترش دولت‌ها، کشورها، تمدن‌ها و فرهنگ‌ها را نشان می‌دهد.

کلانتر زاده ادامه داد: امیدواریم این لشکر سایبری رهبر معظم انقلاب گوشه‌ای از قدرت این نظام را به تصویر بکشد و تبدیل به جهادگران عرصه تبیین شوند.

انتهای پیام/103


https://www.qom.ir/McPsP