رفتن به محتوای اصلی
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم:

سازه‌های الکترونیکی به ظرفیت تبلیغات محیطی قم اضافه می‌شود

سازه‌های الکترونیکی به ظرفیت تبلیغات محیطی قم اضافه می‌شود
مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری قم گفت: سازه‌های الکترونیکی در تبلیغات محیطی قم به ظرفیت‌ها اضافه می‌شود.

مهدی کلانترزاده در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، در مورد اقدامات شهرداری قم در تبلیغات محیطی اظهار داشت: برای تمامی تبلیغات محیطی در حوزه مدیریت شهری، کارگروهی بر روی محتوا و نوع تبلیغات فعال است و شهرداری، سازه‌هایی را در جهت تبلیغات محیطی برای تقویت برنامه‌ها در اختیار مدیریت شهری قرار می‌دهد.
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم اضافه کرد: سازه‌ها در حال افزایش و به‌روزرسانی است و سازه‌های الکترونیکی در تبلیغات محیطی نیز به این ظرفیت‌ها اضافه می‌شود.
وی با بیان اینکه همچنین سازه‌های شهری با نور اضافه می‌شود و به کیفیت تبلیغات کمک می‌کند، تصریح کرد: جامع بودن تبلیغات و تنوع در طول سال ویژه مناسبت‌ها همچون بزرگداشت شهید سلیمانی، کنگره شهدا و شیوع کرونا نیز مورد تأکید است.
کلانترزاده خاطرنشان کرد: مدیریت شهری بر آن است خود را به استانداردهای جهانی به لحاظ تبلیغات محیطی و اطلاع‌رسانی برساند تا در آینده از نصب سازه‌های موقت مانند داربست و آویز پرهیز شود.
وی با تأکید بر اینکه در حال تکمیل ظرفیت‌ها در ارتباط با تبلیغات محیطی هستیم عنوان کرد: در کنار سازه‌های محیطی، از محتواهای اثربخش نیز بهره گرفته‌ایم و علاوه بر تبلیغات محیطی، استفاده از ظرفیت فضای مجازی و رسانه‌های صداوسیما، مکتوب و سایت‌های خبری نیز در دستور کار قرار دارد.
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم جایگاه رسانه در حوزه تبلیغات محیطی را موردتوجه قرار داد و گفت: ایجاد پویش‌های مختلف در زمینه تبلیغات محیطی دارای اهمیت در ارتقای سطح آگاهی شهروندان از موضوعات مختلف است، حتی در زمینه تبلیغات محیطی از طراح‌های ماهر استفاده می‌کنیم و درصددیم با فضاهای این‌گونه غنا و عمق کار و فکر مجموعه را نیز به‌خوبی نشان دهیم و در اخبار و گزارشات نیز آن را به‌طور کامل رصد کنیم.


منبع مطلب: شهرنیوز
https://www.qom.ir/rnN4