رفتن به محتوای اصلی
۲۱ دی, ۱۴۰۲ / ۱۰:۵۰
رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای اسلامی قم مطرح کرد:

رضایت شورای اسلامی شهر از عملکرد شهرداری و شهردار قم

رضایت شورای اسلامی شهر از عملکرد شهرداری و شهردار قم
رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای اسلامی قم با اشاره به رضایت مجموعه شورای اسلامی شهر از عملکرد شهرداری و شهردار قم گفت: این رضایت در سطوح مردمی نیز وجود دارد و به‌وضوح قابل‌لمس است.

به گزارش شهرنیوز، مجید اخوان در نشست مردمی نهضت پاسخگویی مسجد محور که با حضور اعضای شورای اسلامی شهر مقدس قم و مدیران شهری در مسجد صاحب‌الزمان(عج) بلوار حافظ منطقه 6 برگزار شد؛ اظهار داشت: بودجه شهرداری قم سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱ در بخش جاری و عمرانی افزایش قابل‌توجهی داشت و بودجه امسال به 10 هزار میلیارد تومان رسیده است.

وی ایجاد زمینه‌های لازم برای تحقق بودجه را از رویکردهای مدیریت شهری قم دانست و افزود: تحقق ۱۰هزار میلیارد تومان بودجه در سال جاری به‌منظور انجام اقدامات لازم  در جهت پیشبرد اهداف و برنامه‌های مدنظر مدیریت شهری مورد تأکید است.

عضو شورای اسلامی شهر قم ادامه داد: سیاست و رویکرد شورای اسلامی شهر قم تکمیل پروژه‌های در حال اجراست و بعد از اتمام این پروژه‌ها، طرح شاخص دیگری آغاز خواهد شد.

اخوان با اشاره به رضایت مجموعه شورای اسلامی شهر از عملکرد شهرداری و شهردار قم گفت: این رضایت در سطوح مردمی نیز وجود دارد و به‌وضوح قابل‌لمس است.

پایان پیام/104

 


https://www.qom.ir/yQPRi