رفتن به محتوای اصلی
۱۸ بهمن, ۱۴۰۲ / ۱۱:۵۹

دیدار شهردار قم با خانواده شهید مدافع حرم سعید کریمی

دیدار شهردار قم با خانواده شهید مدافع حرم سعید کریمی
شهردار قم به همراه مدیران شهری با حضور در منزل شهید والامقام سعید کریمی، با خانواده این شهید والامقام دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش شهرنیوز، دکتر سید مرتضی سقائیان نژاد با حضور در منزل شهید کریمی از شهدای مدافع حرم در حمله اخیر رژیم جعلی صهیونیست در دمشق سوریه، با خانواده این شهید والامقام دیدار و گفت گو کرد.

مهدی اصفهانیان مقدم معاون محیط‌زیست و خدمات شهری، سید جواد صحرایی مدیرکل حوزه شهردار، مهدی کلانترزاده مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمد طباطبایی نژاد سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم و قاسم طالبی سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری قم نیز در این دیدار حضور داشتند.

شهردار قم ضمن ارج نهادن به صبر و فداکاری و روحیه والای خانواده معظم و معزز آن شهید، یاد و خاطره آن شهید گران‌قدر را گرامی داشت.

در این دیدار خانواده شهید کریمی ضمن تقدیر از توجه دکتر سید مرتضی سقائیان نژاد به خانواده شهدا، به بیان سجایای اخلاقی و خاطراتی از فرزند شهید خود پرداخت.

گفتنی است پدر شهید کریمی از بازنشستگان سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری بوده و هم‌اکنون نیز راننده تاکسی است که در همین راستا پیش‌ازاین نیز مدیرعامل و کارکنان سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری قم به‌عنوان همکاران سابق با حضور در منزل شهید، با پدر شهید کریمی دیدار و گفتگو کردند.

انتهای پیام/105


https://www.qom.ir/KcPtH