رفتن به محتوای اصلی
۲۳ اسفند, ۱۴۰۲ / ۱۲:۱۶
مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی قم:

خدمت‌رسانی 55 دستگاه اتوبوس به شهروندان قمی در پنجشنبه پایانی سال

خدمت‌رسانی 55 دستگاه اتوبوس شهری به شهروندان در پنجشنبه پایانی سال در قم
مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری قم از خدمات‌رسانی 55 ناوگان اتوبوس‌رانی در پنجشنبه آخر سال برای زیارت اهل قبور خبر داد.

علی نیک در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، در تشریح خدمات‌رسانی ناوگان اتوبوس‌رانی برای پنج‌شنبه آخر سال اظهار کرد: بر اساس سنت همه‌ساله زیارت اهل قبور در پنجشنبه آخر سال انجام می‌شود که به این منظور تمهیدات لازم برای جابجایی شهروندان اندیشیده شده است.

وی از اختصاص 55 دستگاه اتوبوس به‌صورت فوق‌العاده به خدمات‌رسانی به آرامستان ها خبر داد و گفت: برنامه‌ریزی‌های لازم انجام‌شده تا بدون ایجاد خلل و کاهش ناوگان در سایر خطوط، تعداد 55 دستگاه از ناوگان اتوبوس‌رانی از چند خط به‌صورت فوق‌العاده به آرامستان های بهشت معصومه(س)، بقیع، گلزار شهدای امامزاده علی بن جعفر(ع) و امامزاده ابراهیم(ع) انتقال یابند.

مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری قم با بیان اینکه ناوگان اتوبوس‌رانی از ساعت 6 صبح روز پنجشنبه تا ساعت 22 آماده خدمت‌رسانی به شهروندان هستند، تصریح کرد: 40 دستگاه اتوبوس به‌صورت ویژه از میدان‌های متعدد سطح شهر به آرامستان بهشت معصومه(س) و 15 دستگاه اتوبوس به آرامستان های دیگر پیش‌بینی‌شده است.

وی در پایان از شهروندان خواستار شد تا در راستای پیشگیری از ترافیک در اطراف آرامستان ها و سطح شهر از حمل‌ونقل عمومی استفاده کنند.

انتهای پیام/103


https://www.qom.ir/KKPPY