رفتن به محتوای اصلی
۲۰ اسفند, ۱۴۰۱ / ۰۹:۲۸
مدیر منطقه یک شهرداری قم

خدمت‌رسانی 120 نیروی خدوم منطقه یک به همراه 40 نیروی شهرداری شهریار در نیمه شعبان

خدمت‌رسانی 120 نیروی خدوم منطقه یک به همراه 40 نیروی شهرداری شهریار در نیمه شعبان
مدیر منطقه یک شهرداری قم گفت: در ایام نیمه شعبان، 120 نفر از نیروهای خدوم شهرداری منطقه یک به همراه 40 نفر از نیروها از شهرداری شهریار برای خدمتگزاری حضور داشتند.

به گزارش شهرنیوز، مجید محمد رضاخانی در گفتگویی در خصوص اقدامات شکل‌گرفته در ایام نیمه شعبان اظهار داشت: همکاران منطقه یک به‌عنوان خادمین مردم، بخش‌های زیادی از فعالیت‌ها در ارتباط با بلوار پیامبر اعظم(ص) و در محدوده مسجد مقدس جمکران از میدان انتظار تا بلوار خلیج‌فارس را بر عهده داشتند.
وی دراین‌باره افزود: بحث نگهداری و پوشش خدمات در راستای زیرسازی آسفالت در مسیر موکب‌ها و آماده‌سازی معابر و زیباسازی و نورپردازی‌ها ازجمله فعالیت‌هایی بود که در این مدت دنبال شد که این خدمات از حدود یک ماه قبل به‌طورجدی آغاز و تا جمعه نیز ادامه داشت.
مدیر منطقه یک شهرداری قم با بیان اینکه در این مدت 120 نفر از نیروهای شهرداری منطقه یک در محدوده جمکران به ارائه خدمت پرداختند اذعان کرد: امسال برای نخستین بار از دیگر شهرداری‌های شهرهای کشور نیز به کمک آمدند.
وی تصریح کرد: از شهرداری شهریار نیز حدود 40 نفر ما را در زمینه خدمات همراهی کردند که مجموعه 160 نیرو در جهت خدمت به زائران فعالیت داشتند.
رضاخانی با تأکید بر اینکه 6 دستگاه ماشین جمع‌آوری زباله و یک دستگاه بیل مکانیکی و تعدادی تجهیزات ازجمله نیسان و بالابر نیز در مسیر خدمت‌رسانی مورداستفاده قرار دادیم تا خدمات با کیفیت‌تری را به مردم ارائه کنیم، گفت: تلاش شد بهترین خدمات را ارائه کنیم البته نقاط ضعفی نیز وجود داشت، از همه زائرین و شهروندانی که کمک کردند در برگزاری این مراسم تقدیر می‌کنیم و امید است بتوانیم به همراهی یکدیگر سال‌به‌سال این مراسم را بهتر برگزار کنیم.
انتهای پیام/


منبع مطلب: شهرنیوز
https://www.qom.ir/nxNd