رفتن به محتوای اصلی
۲۱ فروردین, ۱۴۰۳ / ۱۳:۲۷
شهردار قم:

خدمت در شهرداری بهترین مسیر کسب رضایت مردم است/مشارکت مردمی با تفرقه ایجاد نمی‌شود

خدمت در شهرداری بهترین مسیر کسب رضایت مردم است/مشارکت مردمی با تفرقه ایجاد نمی‌شود
شهردار قم با اشاره به نام‌گذاری سال ۱۴۰۳ توسط مقام معظم رهبری گفت: محصول شهرداری‌ها رضایت است که رونق آن بر اثر ارتقای سطح خدمت به شهروندان ایجاد می‌شود.

به گزارش شهرنیوز، دکتر سید مرتضی سقائیان‌نژاد در جلسه مدیران و معارفه مدیران جدید شهرداری قم که در سالن رضوان برگزار شد، با اشاره به اهمیت رعایت حقوق مردم در امور مختلف اظهار کرد: رعایت تقوا و رعایت حقوق مردم از مهم‌ترین اصولی است که مدیران در شهرداری قم باید به آن توجه کنند.

 وی افزود: کار در شهرداری از بهترین انواع خدمت است که در این عرصه باید قدر فرصت‌ها را دانست و آن را از دست نداد.

شهردار قم با اشاره به جابه‌جایی سرپرست سازمان فرهنگی شهرداری قم خاطرنشان کرد: در ماه‌های اخیر این سازمان تحت فشارهای متعدد قرار داشت و عده‌ای طوری وانمود کردند که گویا تمام کار فرهنگی در شهر را باید شهرداری انجام دهد.

 سقاییان‌نژاد با بیان اینکه در امورات، قضاوت را به مردم واگذار می‌کنیم، اضافه کرد: خدمت به مردم در عرصه‌های مختلف کار فرهنگی محسوب می‌شود.

 وی با اشاره به رزومه سرپرست جدید سازمان فرهنگی در سازمان زیباسازی شهرداری قم و اجرای طرح‌های ابتکاری در حوزه فرهنگ تأکید کرد: انتظار داریم مدیریت فرهنگی در این سازمان تقویت و از همفکری عناصر فرهنگی بهترین استفاده برای اقدامات آن انجام شود.

 شهردار قم با تأکید بر اینکه سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قم باید بر مبنای برنامه‌ریزی مدون حرکت کند، اضافه کرد: در شهر قم منابع فکری و عملیاتی در حیطه فرهنگ فراوان است که سازمان باید از این منابع بهره‌مند شود.

سقاییان‌نژاد نام‌گذاری سال ۱۴۰۳ به نام «رونق تولید با مشارکت مردم» توسط رهبر معظم انقلاب را مورد توجه قرار داد و تأکید کرد: تولید رضایت یکی از بهترین تولیدات شهرداری‌ها است که در ثمره خدمت صادقانه به دست می‌آید.

 وی با اشاره به اهمیت مشارکت مردم در امور شهری ادامه داد: این مشارکت ثمره وحدت است و با تفرقه مشارکت ایجاد نمی‌شود.

 شهردار قم با بیان اینکه اختلافات موجب فرسایش و خلاف بهره‌وری یک سیستم است، گفت: وحدت جمعی ثمره تذهیب نفس تک‌تک افراد و ایجاد شخصیت‌هایی است که عدالت، اصول اخلاقی و کار دقیق کارشناسی را سرلوحه کار خود قرار داده‌اند.

 سقائیان‌نژاد ویژگی‌های شهر قم را مورد اشاره قرار داد و افزود: در هر قدمی که برمی‌داریم باید این مسئله را مدنظر بگیریم که قم شهری ویژه است و کار غلط در قم، به‌مراتب خطای بزرگ‌تری محسوب می‌شود، همان‌طور که کار درست و خدمت در قم ثواب بیشتری دارد.

انتهای پیام/105


https://www.qom.ir/RpP2L