رفتن به محتوای اصلی
۲۰ آبان, ۱۴۰۲ / ۰۹:۴۷
شهردار قم:

حقوق کارگران در شهرداری قم به‌صورت ویژه حراست شود

حقوق کارگران در شهرداری قم به‌صورت ویژه حراست شود/آمادگی شهرداری برای همکاری در افزایش سرانه‌های ورزشی قم
شهردار قم گفت: پاکبانان و باغبانان نیروهای ارزشمندی برای اداره شهر هستند و حقوق آن‌ها باید با نظارت صحیح بر امور پیمانکاری به‌صورت ویژه رعایت شود.

به گزارش شهرنیوز، دکتر سیدمرتضی سقائیان‌نژاد در جلسه شورای مدیران شهرداری قم که در سالن رضوان برگزار شد، با تقدیر از زحمات شبانه‌روزی مجموعه خدمات شهری اظهار کرد: به خدمات باید به‌عنوان یک فرصت برای قرب الهی نگاه کرد.  

وی افزود: پاکبانان و باغبانان از جمله گروه‌های ضعیف جامعه هستند که در نگاه اقتصادی بخش پیمانکاری ممکن است به آن‌ها کم‌توجهی شود و لازمه رفع این مشکل نظارت دقیق بر عملکرد پیمانکاران شهرداری قم است.  

شهردار قم با اشاره به اینکه تلاش برای افزایش سطح رفاهی و معیشتی کارکنان و کارگران شهرداری امری ضروری است، خاطرنشان کرد: نظارت بر عملکرد پیمانکار علاوه بر حسن انجام کار باید به مسائل کارگری نیز تعمیم داده شود و از حقوق کارگران توسط مدیران شهرداری دفاع جدی صورت گیرد.  

وی بیان اینکه تمام بخش‌های شهرداری قم باید از نقد سازنده استقبال کنند، اضافه کرد: نقدی که منجر به افزایش سطح خدمت‌رسانی به مردم شود، امری مطلوب و مفید برای شهرداری و شهروندان است.  

انتهای پیام/105


https://www.qom.ir/MfPtL