رفتن به محتوای اصلی

جمع‌آوری 1800 تابلو تبلیغاتی غیرمجاز در قم/با هرگونه تبلیغات بادبانی و سیار برخورد قانونی می‌شود

جمع‌آوری 1800 تابلو تبلیغاتی غیرمجاز در قم/برخورد قانونی با هرگونه تبلیغات بادبانی و سیار
رئیس اداره پیشگیری اداره کل رفع تخلفات شهری شهرداری قم گفت: از ابتدای سال تاکنون هزار و 800 تابلوی تبلیغات غیرمجاز از سطح شهر جمع‌آوری‌شده که 300 مورد آن مربوط به تبلیغات بادبانی و ساحلی بوده است.

به گزارش شهرنیوز، سیدعلی جلالی در گفت‌وگویی با اشاره به ابعاد مختلف فعالیت‌ها و اقدامات تخلفات شهری اظهار داشت: در مجموع هر اقدامی که تضییع کننده حقوق شهروندان، سلامت روانی، سیما و منظر شهری، نازیبایی و .... باشد، تخلف به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه مصادیق مختلفی برای تخلفات شهری مانند سد معبر، تابلوهای تبلیغات، تخلفات ساختمانی، تکدی گری و.... وجود دارد، ابراز کرد: نصب تابلوهای تبلیغات سیار در ابعاد و رنگ‌های مختلف که توسط کسبه نصب می‌شود نیز مصداقی از تخلفات شهری است.

رئیس اداره پیشگیری اداره کل رفع تخلفات شهری شهرداری قم ادامه داد: با این اقدام ضمن عدم رعایت حقوق عابران و تضییع حقوق دیگر کسبه، سبب سدمعبر، نازیبایی، ترافیک شهری، برهم خوردن تمرکز رانندگان و بروز تصادفات می‌شوند.

وی یکی از انواع این تبلیغات را تبلیغات بادبانی یا ساحلی برشمرد و افزود: این نوع تبلیغات نیز مصداق تابلوهای سیار غیرمجاز بوده و طبق ماده 55 قانون شهرداری‌ها، با این تبلیغات برخورد و آن‌ها جمع‌آوری می‌شود.

جلالی با تأکید بر اینکه متأسفانه شاهد گسترش این مدل تبلیغات در سطح شهر هستیم، یادآور شد: مناطق هشت‌گانه شهری برای این موضوع آیین‌نامه داشته و قطعاً با آن برخورد خواهند کرد.

به گفته جلالی، از ابتدای سال تاکنون هزار و 800 تابلوی تبلیغات غیرمجاز از سطح شهر جمع‌آوری‌شده که 300 مورد آن مربوط به تبلیغات بادبانی و ساحلی بوده است.

انتهای پیام/103


https://www.qom.ir/t1Pm4