رفتن به محتوای اصلی
۱۰ خرداد, ۱۴۰۲ / ۱۱:۰۷

ثبت رکوردی جدید در قم/اجرای 170 هزار متر خط‌کشی ترافیکی معابر تنها در 45 روز

ثبت رکوردی جدید در قم/اجرای 170 هزار متر خط‌کشی ترافیکی معابر تنها در 45 روز
مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم با بیان اینکه پیگیری طرح خط‌کشی ترافیکی معابر شهری قم با هدف افزایش ایمنی تردد در حال اجراست، از اجرای 170 هزار متر خط‌کشی ترافیکی معابر تنها در 45 روز خبر داد.

به گزارش واحد خبر سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم، حسین شعبان زاده با اشاره به اجرای 170 هزار متر خط‌کشی ترافیکی معابر در دو ماه نخست سال جاری، از سرعت بخشی به انجام این طرح در ادامه خبر داد.

وی با بیان اینکه اجرای خط‌کشی ترافیکی که از ماه‌های پایانی سال گذشته آغازشده بود، با اولویت‌بندی نیاز مناطق شهری و معابر اصلی با شروع سال جاری ادامه یافت، مطرح کرد: در این راستا موفق شدیم تنها در 45 روز و از 16 تا 31 اردیبهشت‌ماه، اجرای 170 هزار متر خط‌کشی ترافیکی را ثبت نماییم.

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم افزود: در فروردین و اردیبهشت، مناطق 3 ، 3 ، 7 و بخشی از نیاز منطقه 4 اجراشده و خط‌کشی پروژه‌های عمرانی تقاطع‌های چند سطحه همچون شهدای روحانیت نیز تکمیل‌شده است.

استفاده از رنگ‌های ترافیکی با سطح کیفی مطلوب و ماندگاری بالا، در کنار بهره بردن از توان و استعداد نیروی انسانی و ماشین‌آلات سازمان ترافیک، ویژگی اجرای طرح‌های خط‌کشی ترافیکی معابر شهری است که شعبان زاده به آن‌ها اشاره کرد و گفت: تمامی خط‌کشی‌های انجام‌شده در سال جاری اعلام نیاز مناطق شهری و بازدید کارشناسان سازمان ترافیک صورت گرفته است.

انتهای پیام/


https://www.qom.ir/uGNu