رفتن به محتوای اصلی
۲۸ تیر, ۱۴۰۲ / ۰۷:۱۴
مدیر منطقه چهار خبر داد:

توزیع بیش از 8000 تن آسفالت در شوارع و معابر منطقه 4 قم

توزیع بیش از 8000 تن آسفالت در شوارع و معابر منطقه 4 قم
مدیر منطقه چهار شهرداری قم از اجرای عملیات روکش آسفالت در معابر این منطقه خبر داد و گفت: با توزیع بیش از 8000 تن آسفالت، تعدادی از معابر منطقه 4، برای تردد بهتر و آسان شهروندان آماده شد.

به گزارش واحد خبر منطقه چهار شهرداری قم، علیرضا اقبالیان با اشاره به توزیع بیش از 8 هزار تن آسفالت در معابر  اصلی و فرعی منطقه از ابتدای سال جاری، اظهار داشت: به‌منظور رضایت شهروندان و سهولت در تردد وسایل نقلیه، از ابتدای سال جاری حدود 8 هزار تن عملیات روکش آسفالت در معابر اصلی و فرعی منطقه 4 انجام شد.

وی معابر آسفالت شده را موردتوجه قرار داد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون معابر اصلی بلوارهای جمهوری اسلامی، آیت‌الله حکیم، عطاران، فرعی‌های شهرک قدس، خیابان‌های لقمان حکیم و امام حسین(ع* در دستور کار قرار گرفتند و در اواسط خردادماه به پایان رسیدند.

مدیر منطقه چهار شهرداری قم تصریح کرد: در 3 ماه گذشته ذیل پروژه‌های عمرانی اجرای بیش از 80  هزار مترمربع عملیات روکش آسفالت با بودجه‌ای بالغ از 200 میلیارد ریال و با هدف روان‌سازی تردد وسایل نقلیه، تأمین آرامش و آسایش شهروندان انجام‌شده است.

اقبالیان رضایت شهروندان را مهم‌ترین و بزرگ‌ترین سرمایه مدیریت شهری دانست و افزود: تحقق این موضوع از اولویت‌های شهرداری قم است.

انتهای پیام/103


https://www.qom.ir/luNf