رفتن به محتوای اصلی
۱۰ اسفند, ۱۴۰۲ / ۱۱:۴۹

تقدیر شورای اسلامی شهر قم از تلاش‌های شهرداری در برگزاری جشن‌های نیمه شعبان

تقدیر شورای اسلامی شهر قم از تلاش‌های شهرداری در برگزاری جشن‌های نیمه شعبان
شورای اسلامی شهر قم با صدور پیامی با تقدیر از تلاش‌های مجموعه عوامل انسانی و تجهیزاتی شهرداری قم در برگزاری باشکوه جشن‌های نیمه شعبان از تلاش‌های شبانه‌روزی و مخلصانه خادمان مردمی در شهرداری کلانشهر قم تقدیر نمود.

به گزارش شهرنیوز، شورای اسلامی شهر قم با صدور پیامی، از تلاش های شبانه‌روزی و ایثارگرانه همه عوامل شهرداری قم برای خلق رویداد بزرگ نیمه شعبان تقدیر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر سید مرتضی سقائیان نژاد- شهردار محترم کلانشهر قم

با سلام و تحیت؛

شعبان‌المعظم، ماه درخشش اعیاد بزرگ اسلامی است و جان و دل مسلمانان در این ماه به موالید خجسته آن منور می شود و نیمه شعبان، روز میلاد ابر مردی از سلاله پیامبر(ص) است که با حضورش خوبی‌ها را معنا می‌بخشد و طعم شیرین عدالت را به جهانیان خواهد چشانید.

مراسم و محافل جشن و سرور نیمه شعبان باید همگان را به سوی عوالم قرب و کمال معنوی سوق دهد و بدون شک ظهور آن حضرت و تعجیل در امر فرج آن یگانه خلیفه الهی و خلف یکتای همه‌ی انبیاء مرسلین و ائمه طاهرین، نجات همگان را از جهالت و ضلالت و گمراهی بدنبال خواهد داشت.

    اینجانب به نمایندگی از اعضای محترم شورای اسلامی شهر، ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌های شبانه‌روزی و مخلصانه همکاران محترم شهرداری قم، بویژه مدیران و پرسنل حوزه های خدمات شهری مرکز و مناطق هشت گانه، حوزه حمل و نقل و ترافیک (تاکسیرانی، اتوبوسرانی و ترافیک)، سازمان فرهنگی و ورزشی، اداره کل روابط عمومی، سازمان آتش نشانی و سازمان سیما و منظر که با مدیریت و هماهنگی جنابعالی در برگزاری باشکوه جشن های میلاد امام زمان عج الله تعالی فرجه الشریف در مسجد مقدس جمکران و محور پیامبر اعظم(ص) نقش‌آفرینی کردند، تشکر نموده و توفیق عزت و سربلندی همه دلباختگان حضرت مهدی موعود(عج) را از خداوند متعال خواستارم.

محسن محرری- ریاست شورای اسلامی شهر مقدس قم

انتهای پیام/105


https://www.qom.ir/KePDk