رفتن به محتوای اصلی
۱۲ اسفند, ۱۴۰۲ / ۰۹:۰۰
مدیرکل طراحی شهرداری قم:

تقاطع میدان مرجعیت قم به‌صورت سه سطحه احداث می‌شود

تقاطع میدان مرجعیت  قم به‌صورت سه سطحه احداث می‌شود
مدیرکل فنی و طراحی شهرداری قم گفت: تقاطع میدان مرجعیت به‌صورت سه سطحه با دو روگذر مثبت یک و رمپ جهتی مثبت دو اجرایی می‌شود.

لیلی نیک خلق احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، اظهار داشت: از ابتدای سال طراحی تقاطع‌های متعددی ازجمله میدان مرجعیت، زیرگذر کبیری، تقاطع زینبیه، میدان ارتش، زیرگذر امام موسی صدر و تقاطع زین‌الدین در دستور کار بوده است.

وی با اشاره به اجرای تقاطع میدان مرجعیت گفت: تصمیم‌گیری برای میدان مرجعیت بعد از چندین جلسه و بررسی نظرات، نهایتاً مصوب شد و تقاطع به‌صورت سه سطحه و یک روگذر در راستای بلوار جمهوری در تراز مثبت یک و یک رمپ جهتی در تراز مثبت دو و یک لوپ با قابلیت اضافه شدن در آینده طراحی شد.

مدیرکل فنی و طراحی شهرداری قم ادامه داد: دو لوپ اضافه شده با توجه به اینکه هنوز توافق انجام‌نشده، قصد اجرای آن را نداریم و اکنون نقشه فاز دو در حال طراحی است تا سال آینده بتوانیم به سمت کبیری استارت بزنیم.

وی با بیان اینکه اجرای این طرح در ادامه برنامه‌ریزی و اجرای طرح‌ها در رینگ‌های ترافیکی است، ابراز کرد: با اجرای زیرگذر شهید کبیری و ایجاد ترافیک در میدان مرجعیت، احداث این تقاطع از اهمیت بالایی برخوردار است.

انتهای پیام/103


https://www.qom.ir/KePDo