رفتن به محتوای اصلی
۲۸ بهمن, ۱۴۰۲ / ۰۹:۵۱
مدیرکل فنی و طراحی شهرداری قم:

تقاطع غیرهمسطح صدوقی و فردوسی قم پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصدی دارد

تقاطع غیرهمسطح صدوقی و فردوسی قم پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصدی دارد
مدیرکل فنی و طراحی شهرداری قم گفت: پروژه روگذر تقاطع صدوقی و فردوسی ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و فاز نخست این طرح تابستان سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش شهرنیوز، لیلی نیک‌خلق احمدی در گفت‌وگویی با اشاره به پروژه عمرانی روگذر تقاطع صدوقی و فردوسی اظهار کرد: پروژه عمرانی روگذر تقاطع صدوقی و فردوسی ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

 وی از اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار به این پروژه خبر داد و افزود: فاز نخست این پروژه در تابستان سال آینده آماده بهره‌برداری است.

 مدیرکل فنی و طراحی شهرداری قم با تأکید بر اینکه معارضات این طرح شامل آب و برق و گاز رفع شده و پروژه به‌سرعت در حال انجام است، خاطرنشان کرد: پروژه تقاطع روگذر صدوقی و فردوسی در رینگ اصلی شهر در حال اجرا است.  

وی با اشاره به اهمیت تکمیل رینگ فردوسی در شهر قم تصریح کرد: رینگ فردوسی از کمربندی امام علی (ع) آغاز شده است و سپس به سمت محلاتی، شاهرودی، حکیم، نماز و در ادامه به سمت تقاطع صدوق و سپس به میدان ارتش و یادگار امام هدایت می‌شود.

 نیک‌خلق احمدی مساحت عرشه پروژه تقاطع فردوسی صدوقی را ۶۴۰۰ مترمربع دانست و عنوان کرد: طول پل‌سازی ۴۷۰ مترمربع، طول عرشه ۳۱۴ مترمربع و کوله‌سازی ۱۵۸ مترمربع است.

 مدیرکل فنی و طراحی شهرداری قم با بیان اینکه فاز نخست این پروژه در سه سطح احداث می‌شود، گفت: بعد از احداث روگذر در فاز اول با توجه به مصوبات جلسات شورای هماهنگی استان، فاز اول مبنی بر این شد که ما بتوانیم روگذر به‌صورت همسطح به‌صورت تقاطع چراغ‌دار احداث‌شده و زیرگذر صدوق در اولویت‌ها و فازهای بعدی اجرا شود.

انتهای پیام/103


https://www.qom.ir/KFPPZ