رفتن به محتوای اصلی
۵ اسفند, ۱۴۰۲ / ۱۰:۱۹
همزمان با نیمه شعبان؛

تشکیل ستاد خدمات‌رسانی و آماده‌باش کلیه پایانه‌های مسافربری قم

تشکیل ستاد خدمات‌رسانی و آماده‌باش کلیه پایانه‌های مسافربری قم
مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم از آماده‌باش کامل این سازمان برای ارائه خدمات به زائران نیمه شعبان خبر داد.

به گزارش واحد خبر سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم، زین‌العابدین قراچورلوی با اشاره به اینکه سازمان پایانه‌ها قبل از این ایام، برنامه‌ریزی‌ها و تمهیدات لازم را جهت ایام نیمه شعبان پیش‌بینی کرده است، اظهار داشت: ستاد خدمات‌رسانی به زائران نیمه شعبان در سازمان تشکیل شد و تمامی غرف حمل‌ونقلی، پیس پایانه، غرف رفاهی، گشت و بازرسی سازمان و ایستگاه فرهنگی سازمان در این ایام آماده ارائه خدمات هستند.

وی با بیان اینکه کلیه پایانه‌ها و تمامی امکانات و تجهیزات در این ایام در خدمات زائران و مسافران است، افزود: تمامی پایانه‌ها به‌صورت شبانه‌روزی جهت جابجایی مسافرین فعال است و پارک‌سوار شمالی با آمادگی 600 جایگاه پارک اتوبوس و ماشین‌های سنگین آماده ارائه خدمات است.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم تصریح کرد: مراسم جشن نیمه شعبان در شب نیمه شعبان با حضور خادمان مسجد مقدس جمکران و حرم مطهر در پایانه شهدای 72 تن برگزار می‌شود، همچنین ایستگاه صلواتی در پایانه مرکزی و مراسم جشن میلاد در مسجد پایانه مرکزی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/103


https://www.qom.ir/KMPQt