رفتن به محتوای اصلی
۱۹ شهریور, ۱۴۰۲ / ۰۷:۴۸

تشریح اقدامات معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم برای راهپیمایی جاماندگان اربعینی

تشریح اقدامات معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم برای راهپیمایی جاماندگان اربعینی
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم گفت: برای برگزاری باشکوه‌تر مراسم راهپیمایی جاماندگان اربعینی و ساماندهی و مدیریت بهتر ترافیک، معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم اقدامات مختلفی انجام داد.

رضا خانه زاد یزدی با اشاره به پیش‌بینی حضور خیل عظیم جاماندگان اربعین حسینی در بلوار آیینی پیامبر اعظم(ص) برای شرکت در راهپیمایی اربعین سرور و سالار شهدای کربلا و حرکت دسته‌های عزاداری هیئات مذهبی در شبکه معابر اظهار داشت: به همین خاطر تدابیر ویژه‌ای در معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم برای خدمت رسانی بهتر انجام شد. 

وی با اشاره به برگزاری دهمین جلسه کمیته فنی ترافیک استان برای جانمایی محل استقرار موکب‌ها افزود: برنامه‌ریزی جهت سهولت حرکت عابرین پیاده و دسته‌جات عزاداری، برنامه‌ریزی برای ایمنی حرکت عابرین پیاده و برنامه‌ریزی به منظور انسداد بخشی از بلوار پیامبر اعظم(ص) و معابر منتهی به این بلوار بخشی از اقدامات انجام شده در این ایام بود. 

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم با اشاره به تلاش برای هماهنگی بیشتر بین حوزه‌ای و هماهنگی با گروه‌های مردمی پیش از اجرای مراسم گفت: پیگیری اجرای کشویی تندرو به کندرو و روکش آسفالت در محدوده تقاطع بسیج و پیگیری ایجاد بازشدگی بین رفیوژ کندرو به تندرو در محدوده تقاطع کریمه در بلوار پیامبر اعظم(ص) از اقداماتی بود که پیش از این ایام انجام شد. 

وی نظارت بر سرویس‌دهی مناسب و خدمات مطلوب جهت انتقال زائرین توسط ناوگان اتوبوسرانی از پارک‌سوار شمالی تا حرم مطهر حضرت معصومه(س) را از جمله اقدامات معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم دانست و اظهار کرد: پیگیری و نظارت بر اجرای خدمات اطلاع‌رسانی و هدایت زائران در پارکینگ‌های زائر، شهید کاظمی، شرقی، بهار، علیخانی، مصلی و زمزم هم در این ایام صورت گرفت. 

خانه زاد یزدی با تاکید بر نظارت بر سامانه‌های محاسبه نرخ ورود و خروج زائرین و مسافران به پارکینگ‌های سطح شهر قم اضافه کرد: نظارت بر خدمت‌رسانی مناسب به زائران و مسافران با هدف ممانعت از سردرگمی، اتلاف زمان و جلوگیری از ترافیک در شبکه معابر هسته مرکزی شهر نیز انجام شد. 

وی با اشاره به افزایش ساعت کار اتوبوسرانی قم تا ساعت 23 در این ایام گفت: 80 دستگاه اتوبوس به شهروندان و زائران حاضر در پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی خدمت رسانی کردند. 

انتهای پیام/103


https://www.qom.ir/PmNw