رفتن به محتوای اصلی
۱۵ خرداد, ۱۴۰۲ / ۱۰:۱۸

تشریح اقدامات سازمان پایانه‌های شهرداری قم در ایام 14 و 15 خرداد/از بسیج عوامل و تجهیزات در پارک‌سوار شمالی تا اعزام 100 دستگاه اتوبوس به مرقد امام

تشریح اقدامات سازمان پایانه‌های شهرداری قم در ایام 14 و 15 خرداد/از بسیج عوامل و تجهیزات در پارک‌سوار شمالی تا اعزام 100 دستگاه اتوبوس به مرقد امام
مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم اقدامات این سازمان برای 14 و 15 خرداد را تشریح کرد.

سید رضا حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، با اشاره به اقدامات سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم در ایام 14 و 15 خرداد اظهار داشت: با توجه به پیش‌بینی حجم بالای مسافران به‌واسطه تعطیلات چندروزه، کلیه عوامل این سازمان در آماده‌باش کامل قرار داشتند تا بتوانند بهترین خدمات را به مسافران و زائران ارائه دهند.

وی با بیان اینکه پارک‌سوار شمالی از خودروهای سنگین تخلیه و جهت استقبال از کاروان‌های زیارتی و انتقال آنان به حرم مطهر با هماهنگی معاونت حمل‌ونقل و سازمان اتوبوس‌رانی آماده‌سازی شد، ابراز کرد: ستاد خدمات‌رسانی به زائرین در پارک‌سوار شمالی تشکیل شد.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم با تأکید بر نصب 50 تابلوی هدایت مسیر و راهنمای مسیر برای جلوگیری از ورود اتوبوس‌ها به درون شهر و هدایت به پارک‌سوار شمالی تصریح کرد: رفع نواقص برج‌های نوری و ایجاد روشنایی، بهسازی سرویس‌های بهداشتی و نصب 16 چشمه سرویس بهداشتی، آماده‌سازی نمازخانه و کانکس مدیریت در پارک‌سوار شمالی نیز صورت گرفت.

وی از آماده‌باش 30 نیروی اداری و خدماتی در این ایام جهت ارائه خدمات خبر داد و عنوان کرد: استقرار غرف یخ، توزیع 3000 عدد آب‌معدنی در بین زائرین، نصب 30 عدد بنر تسلیت ارتحال و خیرمقدم به زائرین، آب‌پاشی مستمر محوطه پارک‌سوار جهت جلوگیری از گردوغبار نیز انجام گرفت.

حسینی با اشاره به آماده‌سازی و تسطیح پایانه امیرکبیر جهت پارک ماشین‌های سنگین با ظرفیت حدود 400 دستگاه، ادامه داد: 100 دستگاه اتوبوس با همکاری اداره کل حمل‌ونقل و پایانه‌های استان در پایانه مرکزی جهت اعزام به مقصد مرقد مطهر حضرت امام (ره) انجام پذیرفت.

وی سیاه‌پوشی کلیه پایانه‌ها و پارک‌سوارها به مناسبت سالگرد ارتحال حضرت امام (ره)، هماهنگی با اورژانس و سازمان آتش‌نشانی جهت استقرار یک دستگاه خودرو در پارک‌سوار شمالی، خدمات‌رسانی شبانه‌روزی در ایام تعطیلات در 5 پایانه و جابه‌جایی مسافر، تسطیح محوطه پارک‌سوار شمالی و خاک‌برداری و نظافت کامل آن به‌صورت مستمر و همکاری گشت و بازرسی سازمان با پلیس راهور جهت ساماندهی اتوبوس‌های برون‌شهری در پارک‌سوار شمالی را از دیگر اقدامات برای ایام 14 و 15 خرداد دانست.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم یادآور شد: به زائرین عتبات عالیات و حج تمتع در ایام تعطیلات و اعزام حدود 500 زائر و ارائه خدمات به 2 هزار و 500 نفر بدرقه کنندگان زائرین از پایانه مرکزی نیز در این ایام ارائه خدمات شد.

وی خاطرنشان کرد: در ایام 13 و 14 خرداد بیش از 1000 دستگاه اتوبوس از خدمات پارک‌سوار شمالی بهره‌مند شدند.

انتهای پیام/


https://www.qom.ir/luN4