رفتن به محتوای اصلی
معاون شهردار قم خبر داد:

تدوین 14 شاخص ارزیابی مناطق شهری قم/لزوم تسریع در ثبت صورت‌وضعیت‌های مالی

تدوین 14 شاخص ارزیابی مناطق شهری قم/لزوم تسریع در ثبت صورتحساب‌های مالی
معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم از تدوین شاخص‌های ارزیابی مناطق خبر داد و گفت: 14 شاخص برای ارزیابی مناطق در نظر گرفته‌شده که بتوان بر اساس آن خروجی مناسبی از فعالیت‌ها دریافت کرد.

به گزارش شهرنیوز، مجید محمدرضاخانی امروز در جلسه شورای مدیران شهرداری قم که در سالن رضوان برگزار شد، با اشاره به پیشرفت فیزیکی حدود 80 درصدی برنامه شهرداری قم در سال 1402 تا پایان بهمن‌ماه، اظهار داشت: در برخی حوزه عقب‌ماندگی و در خیلی از مباحث وضعیت مناسبی داریم.

وی با تأکید بر اهمیت به‌روزرسانی صورت‌وضعیت‌های مالی خاطرنشان کرد: با توجه به ماه پایانی سال، ثبت صورت‌وضعیت‌ها باید تسریع یابد تا بتوان در پیشرفت ریالی نیز به نتایج مطلوب برسیم که این فاصله تا پایان سال مالی تکمیل شود.

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم تصریح کرد: برخی از پروژه‌ها در پیشرفت با زمان‌بندی‌ها فاصله دارد که نیاز به تسریع و به‌روزرسانی آن‌ها وجود دارد.

وی از تدوین شاخص‌های ارزیابی مناطق خبر داد و گفت: 14 شاخص شامل املاک، ماده 100، اراضی، وضعیت چک ها، ماده 101 و.... برای ارزیابی مناطق در نظر گرفته‌شده که بتوان بر اساس آن خروجی مناسبی از فعالیت‌ها دریافت کرد.

انتهای پیام/104


https://www.qom.ir/KEPd5