رفتن به محتوای اصلی
۱۲ بهمن, ۱۴۰۱ / ۲۱:۴۱

تأکید بر رضایتمندی مالکان املاک در مسیر اجرای پروژه‌ها

تأکید بر رضایتمندی مالکان املاک در مسیر اجرای پروژه‌ها
رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای اسلامی شهر قم با تأکید بر رضایتمندی کامل مالکان املاک در مسیر اجرای پروژه‌های شهری به اجرای پروژه بسط شرقی حرم مطهر اشاره کرد و گفت: در عقد قرارداد بسط شرقی هیچ معارضی نباید وجود داشته باشد.

به گزارش شهرنیوز، حسین صابری در هفتاد و یکمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم که در ساختمان شهید باکری برگزار شد، در خصوص لایحه تعرفه عوارض خدمات سال 1402 شهرداری اظهار داشت: شهرداری برای تعیین تعرفه با توجه به تغییر مفاد آن در قانون جدید زحمات زیادی را کشیده است.

وی با تأکید بر برطرف شدن ابهامات لایحه تعرفه عوارض در کمیسیون تلفیق و کمیسیون برنامه‌وبودجه افزود: همچنین نسبت اشکالاتی که فرماندار به متمم بودجه سال 1401 شهرداری وارد کرده است، باید بخشی از متمم از نظر ویرایشی و مفهومی اصلاح شود.

رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای اسلامی شهر قم به روند اجرایی قرارداد بسط شرقی حرم مطهر نیز اشاره کرد و تصریح کرد: اجرای پروژه‌های شاخص در شهر نیازمند زمان و سعه‌صدر است، قرارداد بسط شرقی نیز در ادامه مسیر نباید هیچ‌گونه معارضی داشته باشد.

صابری با تأکید بر لزوم انجام مطالعات دقیق قبل از آغاز طرح و عقد پیمان با سرمایه‌گذاران، اظهار داشت: این موارد نبایست به‌گونه‌ای پیش رود که خللی در اجرای پروژه به وجود بیاید و لازم است املاک در مسیر پروژه با رضایت کامل مالکان به تملک شهرداری در بیاید.


https://www.qom.ir/DqNs