رفتن به محتوای اصلی

بیانیه مدیران عامل سازمان‌های فرهنگی شهرداری‌های کشور در واکنش به جنایات رژیم صهیونیستی

بیانیه مدیران عامل سازمان‌های فرهنگی شهرداری‌های کشور در واکنش به جنایات رژیم صهیونیستی
مدیران عامل سازمان‌های فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری‌های کشور در بیانیه‌ای جنایت ژیم صهیونستی را بی‌مانند و واکنش گسترده به این رویداد را نیاز مبرم جامعه امروز دانستند.

به گزارش شهرنیوز، ظهر امروز _چهارشنبه بیست و ششم مهرماه _ در حاشیه دومین نشست مدیران عامل سازمان‌های فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری‌های کشور بیانیه مشترکی در محکومیت بمباران یک بیمارستان در غزه، صادر شد.

متن این بیانیه به این شرح است:

«بسم الله القاصم الجبارین»

وَما لَکُم لا تُقاتِلونَ فی سَبیلِ اللَّهِ وَالمُستَضعَفینَ مِنَ الرِّجالِ وَالنِّساءِ وَالوِلدانِ.

جنایت رژیم اشغالگر و کودک‌کش صهیونیستی در بمباران خصمانه و وحشیانه بیمارستان معمدانی در غزه مقاوم، وجدان هر انسان آزاده‌ای را مالامال از درد و خشم می‌کند.

رژیم صهیونیستی امروز جنایتی بی‌مانند را رقم زد که هویت واقعی خود را بار دیگر برای جوامع انسانی نمایان کرد و با این جنایت جنگی علیه بشریت، نسل‌کشی و قتل عام زنان و کودکان و بیماران بی‌پناه بار دیگر باطن خونخوار و پلید خود را همراه با بی‌اعتنایی به همه قواعد و اصول انسانی به تصویر کشید.

امروز لازم است تا واکنش گسترده‌ای به این رویداد صورت بگیرد و حمایت فرهنگی و معنوی مسلمانان پیش از پیش از مردم مظلوم غزه حس می‌شود و لازم‌تر از هرچیزی حمایتی نمایان و بارز با زبان هنر می‌باشد تا بتوان تأثیر واقعی فاجعه انسانی غزه را بازگو کرد.

حاضران در دومین نشست مدیران عامل سازمان‌های فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری‌های کشور با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب مبنی بر آنچه که امروز بر سر اسرائیل آمده است نتیجه اعمال غیرانسانی خودش است، این اقدام را محکوم کرده و بازخورد رسانه‌ای و خشم مسلمانان که شب گذشته در تجمعاتی گسترده در سراسر جهان آن را بروز دادند را حمایت کردند.


منبع مطلب: روابط‌عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم
https://www.qom.ir/DDP3O