رفتن به محتوای اصلی
۲ اسفند, ۱۴۰۲ / ۰۹:۱۰
مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری قم:

برپایی سالن آموزش مفاهیم پسماند در بلوار پیامبر اعظم(ص) قم همزمان با نیمه شعبان

برپایی سالن آموزش مفاهیم پسماند در بلوار پیامبر اعظم(ص) قم همزمان با نیمه شعبان
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم از آماده‌سازی سالن آموزشی حوزه مدیریت پسماند در ایام نیمه شعبان خبر داد و خاطرنشان کرد: این سالن در مجاورت موکب‌های بلوار پیامبر اعظم(ص) جهت استراحت و آموزش حوزه پسماند احداث می‌شود.

به گزارش شهرنیوز، سید عبدالله میرابراهیمی در جلسه کمیته خدمات شهری و رفاه عمومی ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر نیمه شعبان شهرداری قم، با اشاره به استقرار خودروهای جابجایی پسماند در هسته مرکزی و مسجد مقدس جمکران اظهار داشت: آموزش توسط آموزشگران به هیئات و مواکب بر اساس دستورالعمل‌ها انجام‌شده است.

وی از آماده‌سازی سالن آموزشی حوزه مدیریت پسماند در ایام اربعین با مشارکت سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری قم خبر داد و خاطرنشان کرد: این سالن در مجاورت موکب‌های بلوار پیامبر اعظم(ص) جهت استراحت و آموزش حوزه پسماند احداث می‌شود.

به گفته مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم، در این سالن در قالب نمایش، تئاتر و با حضور شخصیت‌های عروسکی آموزش‌های حوزه پسماند به زائران و مسافران ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه بنرهایی نیز در راستای مدیریت پسماند در طول مسیر نصب می‌شود، اذعان کرد: اکیپ نظارت سازمان محدودیت‌های عمرانی در بلوار پیامبر اعظم(ص) ایجاد کرده‌اند تا میزان خاک در محور کاهش یابد.

میرابراهیمی با تأکید بر استقرار اکیپ جمع‌آوری سگ‌های ولگرد از روزهای گذشته در پیرامون مسجد مقدس جمکران، تصریح کرد: سایت البرز به‌صورت 100 درصدی در این ایام در آماده‌باش و فعالیت خواهد بود.

انتهای پیام/103


https://www.qom.ir/KMPDV