رفتن به محتوای اصلی
۱۵ اسفند, ۱۴۰۱ / ۱۴:۱۹
رئیس کمیته فرهنگی ستاد تسهیلات و خدمات سفر شهرداری قم:

برپایی 40 غرفه فرهنگی در مسیر بلوار پیامبر اعظم(ص)/نورافشانی بلوار پیامبر اعظم(ص) در شب نیمه شعبان

برپایی 40 غرفه فرهنگی در مسیر بلوار پیامبر اعظم(ص)/نورافشانی بلوار پیامبر اعظم(ص) در شب نیمه شعبان
رئیس کمیته فرهنگی ستاد تسهیلات و خدمات سفر شهرداری قم گفت: برای جشن نیمه شعبان در قالب برپایی 40 غرفه با موضوعات مختلف فرهنگی ازجمله مهدویت، بانوان، عفاف و حجاب، جهاد تبیین، فرهنگ شهروندی و.. دنبال می‌شود.

به گزارش شهرنیوز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمد طباطبایی‌نژاد در جلسه ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری قم که در سالن جلسات رضوان شهرداری برگزار شد، اظهار کرد: برنامه‌های فرهنگی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم از ابتدای ماه شعبان آغاز شده است.
وی با اشاره به برگزاری جشن انتظار، مطرح کرد: برای جشن نیمه شعبان تمهیدات ویژه‌ای اندیشیده شده است که در قالب برپایی 40 غرفه با موضوعات مختلف فرهنگی ازجمله مهدویت، بانوان، عفاف و حجاب، جهاد تبیین، فرهنگ شهروندی، کودکان، دهه هشتادی‌ها و دهه نودی‌ها و نورافشانی در 44 نقطه بلوار پیامبر اعظم(ص) دنبال می‌شود.
رئیس کمیته فرهنگی ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری قم با بیان اینکه از ظرفیت‌های مختلف در این غرفه‌ها استفاده خواهد شد، عنوان کرد: همچنین در حوزه جبهه مقاومت با همکاری مسجد مقدس جمکران گروه گردشگری انتظار را ایجاد کردیم.
وی با اشاره به اجرای سرودهای خیابانی، خاطرنشان کرد: همچنین مسابقه دل نوشته‌ای برای امام زمان(عج) را با همکاری آموزش و پرورش استان قم برای دانش آموزان پایه دوازدهم خواهیم داشت.
سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم با تأکید بر اینکه در رونمایی از سرود سلام فرمانده 2 نیز مشارکت داشته‌ایم، تصریح کرد: نمایشگاه ویژه‌ای نیز در صحن پیامبر اعظم(ص) حرم مطهر حضرت معصومه(س) در شب نیمه شعبان افتتاح خواهد شد.
انتهای پیام/


منبع مطلب: شهرنیوز
https://www.qom.ir/nxNH