رفتن به محتوای اصلی
۳ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / ۰۸:۴۷

بازسازی و بهسازی نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی سطح منطقه 3 قم

بازسازی و بهسازی نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی سطح منطقه 3 قم
بازسازی و بهسازی نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی توسط شهرداری منطقه سه در دستور کار قرار داشته و تاکنون بیش از 30 میلیارد ریال برای این پروژه هزینه شده است.

به گزارش واحد خبر منطقه سه شهرداری قم، با توجه به فرسوده‌شدن برخی از سرویس‌های بهداشتی بوستان‌ها منطقه و همچنین نیاز سریع به مرمت و بازسازی این سرویس‌ها، بازسازی و بهسازی نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی سطح منطقه در دستور کار بوده و در سه‌ماهه ابتدای سال چندین بوستان سطح منطقه مثل بوستان ریحانه، بوستان فدک، بوستان ارغوان، بوستان ولایت، بوستان آبشار و... در حال ایجاد و بازسازی نمازخانه‌ها و سرویس بهداشتی‌های است.

در این راستا و در فاز نخست که اواخر سال 1402 آغاز شده، بهسازی 8 چشمه سرویس بهداشتی بوستان نارون پایان‌یافته و در اختیار مردم قرار گرفته است و بهسازی 8 چشمه سرویس بهداشتی بوستان نارون از اوایل اردیبهشت‌ماه آغاز شده است.

با تلاش منطقه سه شهرداری قم، امید است تا پایان نیمه نخست سال جاری تمام نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی سطح منطقه بازسازی و مرمت شود.

از سه‌ماهه آخر سال گذشته تاکنون اعتباری بالغ‌بر 30 میلیارد ریال هزینه صرف بازسازی، مرمت و ایجاد سرویس بهداشتی‌ها و نمازخانه‌ها در سطح منطقه سه شده است و این اقدام با قدرت تا اواخر سال ادامه خواهد داشت.

گفتنی است این اقدامات جهت رفاه حال زائرین و ساکنین این منطقه صورت گرفته و با توجه به اینکه در ابتدای سال  با توجه به افزایش دمای هوا و استفاده خانواده‌ها از فضای بوستان‌ها شاهد حضور حداکثری شهروندان و خانواده‌ها  از فضای امن بوستان‌ها خواهیم بود که این اقدامات در زمینه رفاه حال همشهریان و زائرین صورت پذیرفته است.

انتهای پیام/102


https://www.qom.ir/RFPyv