رفتن به محتوای اصلی
۱۵ مهر, ۱۴۰۲ / ۱۰:۱۰

اهداف دوساله شهرداری قم تدوین می‌شود

اهداف دوساله شهرداری قم تدوین می‌شود
مدیرکل برنامه‌وبودجه شهرداری قم گفت: ارائه اهداف برنامه‌های دوساله شهرداری که هر حوزه‌ای مشخص کند تا سال ۱۴۰۴ چه برنامه‌هایی در پیش دارد، با توجه به برنامه راهبردی، اهداف آن مشخص می‌شود.

علی طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، اظهار کرد: سامانه نظرسنجی برای کارمندان شهرداری ایجاد شده، همچنین برای مردم نظرسنجی نیمه شعبان میان هزار و ۲۳۸ زائر برگزار شد که میزان رضایت جمعی ۵۱ درصد از کل عملکرد شهرداری بوده است، همچنین هزار و ۴۰۵ نفر در ایام نوروز نظرسنجی شدند که میزان رضایتمندی آن‌ها ۷۵ درصد بوده است.  

وی با اشاره به تهیه آمارنامه شهرداری قم افزود: هرسال باید آمارنامه سال قبل تهیه شود و به‌صورت فایل در اختیار افراد قرار می‌گیرد، همچنین در سامانه شفافیت قرار داده می‌شود که این آمارنامه همان تهیه و تدوین سامانه جامع آمار است که به‌صورت کتابچه در می‌آید و عملکرد شهر را بازگو می‌کند. طی چهارماهه نخست سال اطلاعات آمارنامه سال ۱۴۰۱ آماده و برای تدوین در اختیار مشاور قرار داده شده است.  

وی بیان کرد: جمع‌آوری گزارش‌های بروز رسانی اطلاعات مناطق هشتگانه که توسط حوزه آمار در حال انجام است و طی ماه‌های آینده باید کتاب دیجیتال آمارنامه سال ۱۴۰۱ آماده شود.  

مدیرکل برنامه‌وبودجه شهرداری قم گفت: سامانه رصد اشتغال که وزارت کار متولی آن است، برای هر دستگاه میزان مشخصی اشتغال تعیین کرده‌اند و ۲۳۰ اشتغال برای شهرداری در نظر گرفته شده است.  

وی با اشاره به تدوین اهداف دوساله شهرداری قم به دستور شهردار گفت: ارائه اهداف برنامه‌های دوساله شهرداری که هر حوزه‌ای مشخص کند تا سال ۱۴۰۴ چه برنامه‌هایی در پیش دارد.  

طاهری ابراز کرد: تدوین برنامه عملیاتی پنج‌ساله سوم آغاز شده و شرکت‌های مشاور با توجه به تخصصشان در حال بررسی هستند و بودجه‌ای در سال آینده برای این موضوع در نظر گرفته می‌شود.

انتهای پیام/103


https://www.qom.ir/toNE