رفتن به محتوای اصلی
۱۵ مرداد, ۱۴۰۲ / ۰۹:۳۲
معاون شهردار قم خبر داد:

انعقاد بیش از 10 هزار میلیارد ریال قرارداد برای 61 پروژه عمرانی قم در سال 1402

انعقاد بیش از 10 هزار میلیارد ریال قرارداد برای 61 پروژه عمرانی قم در سال 1402
معاون فنی و عمرانی شهرداری قم از انعقاد بیش از 10 هزار میلیارد ریال در 61 پروژه عمرانی در سال 1402 خبر داد و گفت: بیشترین قراردادها با 57 درصد فراوانی مربوط به احداث تقاطع، پل، تونل و خیابان بوده است.

عباس حلوایی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، عملکرد معاونت فنی و عمرانی شهرداری در سال 1402 را موردبررسی قرارداد و اظهار داشت: امسال امیدواریم چندین پروژه شاخص که سال‌های است در شهر در حال اجرای بوده به سرانجام برسد.

وی در ادامه انعقاد قراردادهای جدید در سال 1402 را موردتوجه قرارداد و افزود: تاکنون در سال 1402 تعداد 61 قرارداد در بخش‌های مختلف در معاونت فنی و عمرانی منعقدشده است که امیدواریم بتوانیم تا پایان سال به نتایج مطلوبی دست پیدا کنیم.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم تصریح کرد: از تعداد 61 قرارداد، 29 قرارداد در حوزه عمرانی بوده که برای اعتبار آن، بیش از 7 هزار میلیارد ریال در بودجه سال برای آن‌ها در نظر گرفته‌شده است.

وی ادامه داد: 16 عنوان قرارداد خرید نیز امسال منعقدشده که درمجموع بیش از 3 هزار  و 700 میلیارد ریال بودجه برای آن مشخص‌شده است.

حلوایی زاده، تعداد قراردادهای حوزه مشاوره را نیز موردتوجه قرارداد و بیان کرد: 16 قرارداد مشاوره و مطالعه نیز در معاونت فنی و عمرانی منعقدشده که اعتبار آن بیش از 59 میلیارد ریال است.

وی درمجموع کل اعتبار قراردادهای منعقدشده در سه حوزه عمران، خرید و مشاوره را عددی بالغ‌بر 10 هزار و 850 میلیارد ریال اعلام کرد و خاطرنشان کرد: بیشترین قراردادها با 57 درصد فراوانی مربوط به احداث تقاطع، پل، تونل و خیابان است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم ادامه داد: 15 درصد قراردادها نیز مربوط به احداث ساختمان بوده و احداث پارکینگ 12 درصد از قراردادها را به خود اختصاص داده است.

وی درصد قراردادهای مربوط به  احداث بوستان و فضای سبز را 6 درصد عنوان کرد و گفت: قراردادهای مربوط به احداث تأسیسات برقی و مکانیکی نیز 6 درصد و قراردادهای مربوط به هدایت آب‌های سطحی با کمترین میزان 4 درصد بوده است.

انتهای پیام/104


https://www.qom.ir/9EN3