رفتن به محتوای اصلی
رئیس کمیته انتظامی ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری قم تشریح کرد

انجام خدمات کمیته انتظامی در 4 محور/از ساماندهی متکدیان تا هدایت مسیر زائران

انجام خدمات کمیته انتظامی در 4 محور/از ساماندهی متکدیان تا هدایت مسیر زائران
رئیس کمیته انتظامی ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری قم گفت: خدمات این کمیته با همکاری با مجموعه‌های مختلف در چهار بخش دنبال می‌شد.

به گزارش شهرنیوز، احمدرضا شفیعی در حاشیه بازدید از ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری قم در مسجد مقدس جمکران، اظهار کرد: کمیته انتظامی در ارتباط با نظم و انضباط بخشی انجام‌وظیفه می‌کند.
وی با اشاره به اینکه مباحث هماهنگی با نیروهای انتظامی در این کمیته انجام‌شده است، مطرح کرد: همچنین تعاملات و هماهنگی‌های بسیاری با مجموعه‌های مختلف شهرداری در راستای 4 بخش انجام‌شده است.
رئیس کمیته انتظامی ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری قم، اقدامات انجام‌شده در حوزه معضلات اجتماعی را مدنظر قرارداد و افزود: اقدامات لازم با هماهنگی سازمان‌های بهزیستی و کمیته امداد در راستای سامان‌دهی متکدیان انجام شد.
وی با بیان اینکه حدود ۱۵ اکیپ در محدوده مسجد مقدس جمکران به‌صورت موتوری، پیاده و خودرویی در حال گشت‌زنی بودند، عنوان کرد: اگر مورد خاصی از متکدیان را در این گشت‌زنی‌ها مشاهده می‌کردیم اقدامات لازم برای جمع‌آوری آن‌ها انجام می‌شد.
شفیعی با اشاره به اینکه این نظارت در بوستان‌ها و محل‌های اسکان نیز وجود دارد، خاطرنشان کرد: در بوستان‌ها نیز مباحث مختلفی در حوزه نظم و انضباط، برپایی چادر و ... دنبال می‌گردید.
وی با تأکید بر اینکه در ورودی و خروجی‌های شهر نیز اکیپ‌های خودرویی مستقر بودند، تصریح کرد: این اکیپ‌ها نیز موضوعات هدایت مسیر مسافران به سمت مسجد مقدس جمکران را انجام می‌دادند.
رئیس کمیته انتظامی ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری قم ادامه داد: در این ایام باتوجه به حجم بالای خدمات شهرداری، افرادی سوءاستفاده کرده و اقدام به ساخت‌وسازهای غیرمجاز می‌کنند که نظارت بر این موضوع نیز دنبال می‌شد.
وی در پایان اضافه کرد: اطلاع‌رسانی لازم به دست‌فروشان نیز انجام‌شده است و می‌دانند چه مناطقی برای فعالیت ممنوع بوده و اعمال قانون می‌شوند و همچنین آموزش‌های لازم به اکیپ‌ها نیز در راستای چگونگی برخورد با این افراد داده‌شده است.
انتهای پیام/


منبع مطلب: شهرنیوز
https://www.qom.ir/nUNZ