رفتن به محتوای اصلی
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری قم:

انجام 38 عملیات همزمان با چهارشنبه‌سوری در قم/آسیب‌رسانی به 3 خودرو و یک ایستگاه آتش‌نشانی

انجام 38 عملیات همزمان با چهارشنبه‌سوری در قم/آسیب‌رسانی به 3 خودرو و یک ایستگاه آتش‌نشانی
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم از آسیب‌های وارده به خودروهای آتش‌نشانی در چهارشنبه‌سوری گلایه شدید کرد و گفت: در شب گذشته 3 خودرو آتش‌نشانی و یکی از ایستگاه‌های آتش‌نشانی بر اثر اصابت نارنجک دستی آسیب دیده‌اند.

علی زندیه در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، با اشاره به آماده‌باش کامل نیروهای سازمان آتش‌نشانی همزمان با شب چهارشنبه پایانی سال اظهار کرد: نیروهای سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم از ابتدای روز سه‌شنبه تا اواخر شب در آماده‌باش کامل بودند که منجر به انجام 38 عملیات شد.

وی افزود: در طی عملیات‌های شب گذشته، نیروهای سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی 24 مورد عملیات اطفای حریق ضایعات را با موفقیت انجام دادند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم یادآور شد: همچنین در شب گذشته اطفای 5 عملیات حریق منزل ، 5 عملیات حریق خودرو و 4 مورد حادثه محبوسی در خانه انجام شد.

وی از آسیب‌های وارده به خودروهای آتش‌نشانی در چهارشنبه‌سوری گلایه شدید کرد و گفت: در شب گذشته 3 خودرو آتش‌نشانی بر اثر اصابت سنگ و مواد محترقه آسیب دیده‌اند.

زندیه ادامه داد: در حادثه شب گذشته یکی از ایستگاه‌های آتش‌نشانی هم مورد اصابت نارنجک‌های دستی قرار گرفت و باعث خسارت شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با تأکید بر کاهش حوادث نسبت به سال گذشته ابراز کرد: امسال خوشبختانه با توجه به  آموزش‌های ویژه‌ای که سازمان آتش‌نشانی از ابتدای سال برای  عموم مردم، مدارس، مراکز آموزشی، ادارات، مراکز نظامی و انتظامی، مراکز درمانی داشته، شاهد کاهش چشمگیری از حوادث نسبت به سال گذشته بوده‌ایم.

وی در پایان اضافه کرد: توزیع بروشورهای آموزشی، کلیپ‌های آموزشی و ‌انیمیشن در مدارس و آموزش‌های فشرده و ویژه از ابتدای اسفند تأثیر زیادی در کاهش حادثه‌های شب چهارشنبه‌سوری داشت.

انتهای پیام/103


https://www.qom.ir/KKPPm