رفتن به محتوای اصلی

اصلاح ساختارهای مانع دید در بوستان‌های شهر قم

اصلاح ساختارهای مانع دید در بوستان‌های شهر قم
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم از اصلاح ساختارهای مانع دید در بوستان‌های شهر در راستای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی خبر داد.

به گزارش واحد خبر سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم، پیام جوادیان با اشاره به انجام عملیات هرس و اصلاح ساختارهایی که مانع دید وسیع در بوستان‌ها هستند اظهار کرد: این فضاها در بوستان‌ها عموماً محلی برای آسیب‌های اجتماعی شده و به همین خاطر اصلاح این فضاها عموماً برای جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی انجام می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه افراد خطرساز اجتماعی و معتادین در این فضاها عموماً حضور پیدا کرده و مشکل‌ساز می‌شوند تصریح کرد: چون این فضاها از دید عموم مخفی هستند، برای حضور معتادین و بی‌خانمان‌ها مناسب است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با اشاره به برگزاری جلساتی با ستاد مبارزه با مواد مخدر استان برای اجرای عملیات‌های مشترک و شناسایی فضاهای پرخطر گفت: هرس و بهسازی ردیف‌های کاشت گل محمدی، هرس و زیرگیری و ایجاد دید در زیر دیوار سبز انار و زیتون، پاکسازی و بازکردن فضاهای بین درختان، اصلاح موانع دید بصری و اصلاح جوی‌ها و انهار، مدیریت ساعات باز بودن سرویس‌های بهداشتی، طراحی ساختمان‌های شیشه‌ای نمازخانه‌ها، رفع موانع فیزیکی بصری و... در این راستا انجام‌شده است.

وی خاطرنشان کرد: بوستان نبوت فاز یک، دو و سه، بلوار طهرانی مقدم، بوستان آفتاب، بوستان شهریار، بوستان نخبگان و بوستان فاطمیه ازجمله نقاطی بودند که این پروژه در آن‌ها اجرا شد.

انتهای پیام/103


https://www.qom.ir/luNj