رفتن به محتوای اصلی
۱۳ آبان, ۱۴۰۲ / ۱۳:۳۱
شهردار قم:

استکبار جهانی ام‎الفساد در تمام‌‎ مسائل دنیا‎ است

استکبار جهانی ام‎الفساد در تمام‌‎ مسائل دنیا‎ است
شهردار قم گفت: استکبار جهانی در تمام ابعاد زندگی بشر و تمام مسائل جامعه جهانی ام‌الفساد است.

به گزارش شهرنیوز، دکتر سید مرتضی سقا‎‎‌‎‌‎‌ئیان نژاد در حاشیه برگزاری راهپیمایی 13آبان با اشاره به جنایات رژیم غاصب در نوار غزه اظهار داشت: استکبار جهانی در رأس امروز ام‌الفساد در تمام مسائل دنیا است .

وی با بیان اینکه‎ اسرائیل نماینده استکبار جهانی در منطقه است‎ افزود: این حجم از بد‎طینتی، ‎خون‎خواری و خشونت در غزه هیچ زمانی اتفاق نیفتاده بود و وظیفه ما مقابله با این خوی مستکبرانه است.

شهردار قم عنوان کرد: جنگ‌های غزه، ‎یمن‎، عراق و سوریه مصادیق و مدارک خوی ددمنشانه استکبار جهانی است که حجت را برای تمام مردم آزاده جهان تمام می‌کند تا به هر وسیله با این پدیده شوم مبارزه کنند.

وی اضافه کرد: موضوع مهم آشکار ساختن ماهیت این نظام خبث است، چراکه تبیین موضوع برای جوانان تأثیر گسترده خود را در سطح جهان نشان خواهد داد.

سقائیان نژاد گفت: اسرائیل در هیچ زمانی به این اندازه در جهان منفور‎ نبوده و‎ این را می‌توان از ‎راهپیمایی‌ها در سطح جهان اعم از آمریکا، فرانسه ، انگلیس،‎سوریه و ‎عراق متوجه شد.

وی با بیان اینکه دانشجویان پیروی خط امام در 13 آبان سال 1358 با بصیرت و شجاعت، پرده از چهره‌‎ پلید آمریکا برداشته و سفارت آمریکا را که به لانه‌‎ی جاسوسی علیه ملت ایران تبدیل‌شده بود، تسخیر کردند‎ گفت: دانش آموزان و دانشجویان در همه زمان‌ها پیشرو‎ بوده و جایگاه بسزایی در تحولات جامعه دارند.

انتهای پیام/105


https://www.qom.ir/McPyV