رفتن به محتوای اصلی
در جلسه شورای سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مطرح شد؛

از بررسی نحوه خدمات‌رسانی به مسافران تا راه‌اندازی سرویس ثابت اتوبوس برون‌شهری

از بررسی نحوه خدمات‌رسانی به مسافران تا راه‌اندازی سرویس ثابت اتوبوس برون‌شهری
عملکرد یک‌ساله سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم در ارائه خدمات به مسافران در جلسه شورای این سازمان مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش واحد خبر سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم، جلسه شورای سازمان پایانه‌ها با حضور خانه‌زاد معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم، اخوان عضو شورای اسلامی شهر، حسینی مدیرعامل سازمان و اعضای شورای سازمان پایانه‌ها با محوریت بررسی ابعاد مختلف فعالیت عملکردی این سازمان در خدمات‌رسانی به مسافرین برگزار شد.

در بررسی بودجه سال ۱۴۰۱، سازمان پایانه‌ها موفق به تحقق ۹۸درصدی بودجه شده است که این منابع درآمدی در راستای تجهیز و ارائه خدمات مطلوب به مسافرین به کار گرفته است.

در این جلسه با توجه به نیاز مردم استان، مقرر شد، سازمان پایانه‌ها استقرار سرویس ثابت اتوبوس به مراکز چند استان که همه‌روزه متقاضی زیادی داشته را فراهم کند و مسافرینی را که از مسیرهای عبوری استفاده کرده نیز ساماندهی و به پایانه‌ها منتقل شوند.

با توجه به گزارش واحد گشت و بازرسی سازمان، اقداماتی در خصوص ساماندهی اتوبوس‌های برون‌شهری از سطح شهر صورت گرفته است که این کار در راستای نظم‌بخشی و ... و جلوگیری از مباحث ترافیکی در سطح شهر بوده است.

در خصوص خدمات‌رسانی به زائرین خارجی، علاوه بر شرکت‌های حمل‌ونقلی مستقر در پایانه مرکزی، ۳ شرکت بین‌المللی به زائرین خارجی در امر جابجایی خدمات ارائه می‌کنند.

در پایان این جلسه گزارشی از تجهیز و ساماندهی پایانه‌های ۷۲تن و خرمشهر داده شد و پایانه امیرکبیر واقع در بلوار شهید سلیمانی به‌صورت آزمایشی در ایام نیمه شعبان و۱۴و۱۵خرداد مورد استفاده قرار گرفت و مطالعه در مورد بهره‌برداری از این پایانه آغاز شد.

لازم به ذکراست جهت جلوگیری از ورود اتوبوس‌ها به داخل شهر در مبادی ورودی شهر تابلوهای ورودممنوع نصب گردیده است.

انتهای پیام/103


https://www.qom.ir/lKNS