رفتن به محتوای اصلی
۲۸ دی, ۱۴۰۲ / ۰۸:۵۳

اردوهای نیم روزه قم گردی ویژه بانوان برگزار می‌شود

اردوهای نیم روزه قم گردی ویژه بانوان برگزار می‌شود
رئیس کمیسیون امور بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر قم گفت: نمایندگان مسجد یا محلات می‌توانند برای برگزاری اردوهای نیم روزه با موضوعات زیارتی و تربیتی و قم گردی به واحد گردشگری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم مراجعه کنند.

به گزارش شهرنیوز، نرجس نیازمند در نشست پاسخگویی مدیران شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر قم که در مسجد قبا در منطقه سه قم برگزار شد، اظهار کرد: در شورای ششم برای نخستین بار کمیسیون امور بانوان و خانواده در شورای اسلامی شهر قم تشکیل شد که محورهای فعالیت آن نیز گسترده است.

وی با بیان اینکه این کمیسیون در اردیبهشت‌ماه امسال تشکیل‌شده و قبل از آن به شکل کمیته به فعالیت می‌پرداخت، گفت: محورهای تمرکز ما بر آسیب‌های اجتماعی خانواده، ورزش و نشاط زنان و جوانی جمعیت و مشاغل خانگی است.

رئیس کمیسیون امور بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر قم درباره دغدغه یکی از شهروندان برای اردوهای زیارتی و درون‌شهری ویژه بانوان گفت: چنین اردویی در شهر قم وجود دارد و درصورتی‌که مسجد یا محله‌ای این تقاضا را داشته باشد، می‌تواند به‌صورت اردوهای نیم روزه با موضوعات زیارتی، تربیتی و قم گردی با مراجعه به واحد گردشگری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم از این ظرفیت استفاده نمایند.

انتهای پیام/103


https://www.qom.ir/yZPb2