رفتن به محتوای اصلی
سردار میرحیدری:

ارتباط رادیویی پلیس و آتش‌نشانی قم ایجاد شود

ارتباط رادیویی پلیس و آتش‌نشانی قم ایجاد شود
فرمانده انتظامی استان قم با تأکید بر اهمیت راه‌اندازی ارتباط رادیویی بین پلیس و سازمان آتش‌نشانی برای مدیریت بهتر ترافیک و همکاری‌ها گفت: با ایجاد این ارتباط دو سویه می‌توان به لحظه تصمیمات درستی برای رفاه بیشتر شهروندان گرفت.

به گزارش شهرنیوز، سردار محمدرضا میرحیدری در بازدید از ایستگاه شماره 21 سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم، اظهار داشت: ما به‌عنوان همکار و شهروند از خدمات و فعالیت‌های عوامل آتش‌نشانی در ایجاد ایمنی در سطح شهر تقدیر می‌کنیم.

وی فعالیت در این سازمان را از مشاغل سخت در بین دستگاه‌های امدادی دانست و افزود: آتش‌نشانان با فداکاری خود ایجاد آرامش و آسایش برای شهروندان داشته و نقش مهمی در حفظ جان و مال مردم دارند و مجاهدت آتش‌نشانان ستودنی است.

فرمانده انتظامی استان قم با تقدیر از همسران آتش‌نشانان، نیروهای امدادی و پلیس ابراز کرد: این فعالیت‌ها دلهره‌آور و پراسترس است و همسران این ایثارگران همواره در نگرانی هستند.

وی با تأکید بر اهمیت راه‌اندازی ارتباط رادیویی بین پلیس و سازمان آتش‌نشانی برای مدیریت بهتر ترافیک و همکاری‌ها تصریح کرد: با ایجاد این ارتباط دو سویه می‌توان به لحظه تصمیمات درستی برای رفاه بیشتر شهروندان گرفت.

میرحیدری با بیان اینکه یکی از مسئولیت‌ها و وظایف پلیس پشتیبانی از دیگر دستگاه‌هاست، ادامه داد: در بحران‌ها می‌توان به‌صورت مشترک از نیروهای داوطلب پلیس و آتش‌نشانی برای مدیریت بهتر بحران‌ها بهره برد.

انتهای پیام/105


https://www.qom.ir/PyNN