رفتن به محتوای اصلی
مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات شهرداری قم خبر داد:

ارائه آخرین خدمات شهرداری قم در حوزه فناوری اطلاعات در نمایشگاه الکامپ

ارائه آخرین خدمات شهرداری قم در حوزه فناوری اطلاعات در نمایشگاه الکامپ
مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم از ارائه آخرین خدمات شهرداری در حوزه فن‌آوری اطلاعات در نمایشگاه الکامپ قم خبر داد.

علی مؤمن حجازی در حاشیه مراسم افتتاحیه نمایشگاه الکامپ قم در گفتگو با خبرنگار شهرنیوز، اظهار داشت:  الحمدالله بعد از یک وقفه چهار‌ساله که از آخرین نمایشگاه که در سطح استان قم برگزار شده بود، امروز مجدداً شاهد برگزاری این نمایشگاه هستیم.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم ادامه داد: این نمایشگاه فرصت خوبی است که مجموعه‌های دولتی و بخش خصوصی بتوانند در نمایشگاه حضور پیدا کرده و پتانسیل‌ها و محصولات فن آورانه و ارتباطی‌شان را در معرض دید عموم قرار دهند و همچنین با یکدیگر هم‌افزایی داشته باشند.

وی با بیان اینکه سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم هم در راستای این هدف غرفه‌ای را برپا کرده که  دو هدف اصلی را در این غرفه دنبال می‌کنیم، افزود: هدف نخست عرضه و معرفی محصولات حوزه کاری خودمان به شهروندان جهت آشنایی و به‌کارگیری در جهت تسهیل کارهای شهروندان با خدمات شهرداری بوده و هدف دوم آشنایی با پتانسیل‌های مجموعه‌های دیگر برای تعامل است.

مؤمن حجازی با تأکید بر اینکه سازمان فناوری اطلاعات شهرداری قم خدمات گسترده‌ای دارد که در دو بخش درون‌سازمانی برای مجموعه شهرداری و برون‌سازمانی برای شهروندان ارائه خدمات می‌کند، گفت: امسال توانستیم سامانه مدیریت زمان رسیدن اتوبوس به ایستگاه را به بهره‌برداری برسانیم و همچنین در حوزه خدمات شهری در بخش‌های مختلف مانند مدیریت پسماند، فضای سبز، آرامستان‌ها و آتش‌نشانی خدمات شهروندی بر پایه فناوری اطلاعات  نوین عرضه‌شده است.

وی خاطرنشان کرد: یکی از خدمات شهری که هم‌اکنون در حال استفاده شهروندان است درگاه خدمات شهری قم یار به آدرس Qomyar Qom.ir و اپلیکیشن قم یار است که طیف متنوعی از خدمات شهرداری را به شهروندان ارائه می‌دهد.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم ادامه داد: شهروندان‌ به‌سهولت و بدون مراجعه به شهرداری خدماتی مثل استعلام ملک را از طریق همین درگاه یا اپلیکیشن در کوتاه‌ترین زمان می‌توانند دریافت کنند.

انتهای پیام/103


https://www.qom.ir/yEPYt