رفتن به محتوای اصلی
۱۸ تیر, ۱۴۰۲ / ۰۹:۰۵
شهردار قم:

اداره‌کنندگان اصلی شهر، شهروندان دغدغه‌مند هستند/بسیاری از مشکلات با مشارکت شهروندان قابل‌حل است

اداره‌کنندگان اصلی شهر، شهروندان دغدغه‌مند هستند/بسیاری از مشکلات با مشارکت شهروندان قابل‌حل است
شهردار قم با بیان اینکه اداره‌کنندگان اصلی شهر، شهروندان دغدغه‌مند هستند، گفت: شهروندان دغدغه‌مند نشان داده‌ با احساس مسئولیتی که دارند، می‌توانیم بسیاری از معضلات و مسائل فرهنگی شهر را با حضور آنان رفع کنیم.

به گزارش شهرنیوز، دکتر سیدمرتضی سقاییان‌نژاد در آئین تقدیر از "شهریاران" یا شهروندانی که بیشترین تماس مؤثر را با سامانه۱۳۷ داشته‌اند اظهار داشت: به‌طور قطعی به نمایندگی از شهروندان شهر را اداره می‌کنیم، اما اداره‌کنندگان اصلی شهر، شهروندان دغدغه‌مند هستند.

شهردار قم افزود: در این زمینه به‌خصوص شهروندانی که نسبت به خانواده بزرگ خودشان احساس وظیفه کرده و مسائل را از طریق سامانه در اختیار شهرداری قرار داده‌اند، جز این اداره‌کنندگان شهر به شمار می‌روند.

وی با تأکید بر اینکه دغدغه مسائل در حوزه مدیریت شهری را باید همه شهروندان داشته باشند ابراز کرد: چنین دغدغه‌مندی می‌تواند در رفع معضلات شهری مؤثر باشد و می‌توان برای این عزیزان به‌عنوان همیاران افتخاری، کارت شهروندی صادر شود.

دکتر سقاییان‌نژاد عنوان کرد: همچنین از طریق این کارت‌ها برای شهروندان دغدغه‌مند، تسهیلاتی را در اختیارشان قرار دهیم و در این راستا در سطح شهر امتیازات و تسهیلاتی وجود دارد که در قبال کارهای افتخاری به شهروندان تعلق می‌گیرد.

وی با بیان اینکه باید تلاش کرد تعداد شهروندان دغدغه‌مند دارای احساس مسئولیت نسبت به مسائل مدیریت شهری افزایش یابد تصریح کرد: اگر تعداد این شهروندان زیاد شود، می‌توانیم با آنان جلسه‌ و تقسیم‌کار داشته باشیم.

شهردار قم خاطرنشان کرد: فعالیت این هسته به‌صورت افتخاری آغاز شده و به‌صورت افتخاری نیز جلو می‌رود و شهروندان دغدغه‌مند نشان داده‌ با احساس مسئولیتی که دارند، می‌توانیم بسیاری از معضلات و مسائل فرهنگی شهر را با حضور آنان رفع کنیم.

انتهای پیام/103


https://www.qom.ir/lqNr