رفتن به محتوای اصلی
۲۳ آذر, ۱۴۰۲ / ۰۹:۱۱
سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری قم:

اجرای طرح مطالعات جامع حمل‌ونقل بار درون‌شهری در قم/رانندگان فعال باید مجوز تردد دریافت کنند

اجرای طرح مطالعات جامع حمل‌ونقل بار درون‌شهری در قم/رانندگان فعال باید مجوز تردد دریافت کنند
سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم گفت: ساماندهی و نظارت بر حمل‌ونقل خودروهای باری درون‌شهری در دستور کار این سازمان قرار گرفته است.

به گزارش واحد خبر سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم، قاسم طالبی اظهار داشت: در راستای اجرای ماده هفت قانون هوای پاک مصوب مجلس شورای اسلامی و بر اساس مصوبات شورای عالی هماهنگی ترافیک شهری کشور، ساماندهی و نظارت بر حمل‌ونقل خودروهای باری درون‌شهری در دستور کار این سازمان قرار گرفته است.

سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم ابراز کرد: رانندگان فعال در ناوگان حمل‌ونقل بار می‌بایست نسبت به اخذ مجوز تردد و پروانه فعالیت از سوی سازمان تاکسیرانی اقدام کنند.   

به گفته وی، به‌منظور نظارت بر فعالیت ناوگان حمل‌ونقل بار سنگین و نیمه سنگین، تیم‌های گشت و بازرسی سازمان با همکاری پلیس راهور استان در مبادی ورودی شهر مستقر و نسبت به شناسایی رانندگان فاقد مجوز و کنترل مدارک آنان اقدام می‌کنند.

طالبی خاطرنشان کرد: در آینده نزدیک طرح تردد زمانی و مکانی و اعمال محدودیت‌های پیش‌بینی‌شده با هماهنگی دستگاه‌های مرتبط به اجرا گذاشته خواهد شد .

انتهای پیام/103


https://www.qom.ir/tmP2o